پیشنهاد 23میلیون یورویی دورتموند برای مخیتاریان
تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 21:31 | نویسنده : Amir

سرگئی پالکین، یکی از مدیران باشگاه شاختار اصرار دارد که مخیتاریان را با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو به فروش نخواهند رساند. این در حالی است که دو باشگاه لیورپول و دورتموند به دنبال جذب این بازیکن هستند.

پیشنهاد 23میلیون یورویی دورتموند برای مخیتاریان

سرگئی پالکین تایید کرد که باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهادی 23 میلیون یورویی را برای خرید مخیتاریان به آن ها ارائه داده است. در چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن این ستاره ارمنی به لیگ جزیره و باشگاه لیورپول شنیده می شد.

حال دورتموند نیز به دنبال جذب این بازیکن است اما پالکین می گوید که این بازیکن را به مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو نخواهد فروخت. پالکین به خبرگذاری تریکون گفت:

"من نمی دانم که مخیتاریان کجاست اما مدیربرنامه های او از این موضوعات با خبر است. بروسیا پیشنهادی 23میلیون یورویی برای این هافبک ارائه داده و من دیروز با مدیر برنامه های مخیتاریان صحبت کردم.من او را از موضع باشگاه باخبر ساختم."

وی در پایان افزود:"ما آماده ایم تا مخیتاریان را با مبلغ 30 میلیون یورو به فروش برسانیم و این پیشنهاد فقط تا 10 روز دیگر پا برجاست.اگر مخیتاریان می خواهد تیم را ترک کند، باشگاه مورد نظر باید برای خرید وی این مبلغ را بپردازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ