برزيل با غلبه بر اروگوئه فيناليست شد+ دانلود فیلم خلاصه بازی
تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 10:10 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال برزيل با غلبه بر اروگوئه به فينال جام کنفدراسيون‌ها راه يافت.


در اولين بازي از مرحله نيمه نهايي جام کنفدراسيون‌ها 2013 برزيل، بازيکنان لوئيز فيليپه اسکولاري که با اقتدار و با کسب 9 امتياز از مرحله گروهي صعود کرده بودند برابر اروگوئه‌اي صف‌آرايي کردند که در گروه دوم با کسب شش امتياز به عنوان تيم دوم پا به مرحله نيمه نهايي گذاشته بود.
اين بازي در نهايت با نتيجه دو بر يک به سود برزيل به پايان رسيد.
نيمه اول اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود ميزبان به پايان رسيد. فرد در دقيقه 41 موفق شد تک گل برزيل در نيمه اول را وارد دروازه اروگوئه کند.
البته در اين نيمه اروگوئه روي خطاي واضحي که داويد لوئيز روي لوگانو داشت، در دقيقه 14 صاحب يک ضربه پنالتي شد که بهترين بخت براي پيش افتادن اروگوئه از ميزبان قدرتمندشان برزيل بود که اين پنالتي را ديه‌گو فورلان خراب کرد و توپ را به دستان سزار دروازه‌بان برزيل کوبيد.
اروگوئه خيلي زود به بازي برگشت و در اوايل نيمه دوم و در دقيقه 48 کاواني مهاجم اروگوئه موفق شد دروازه ميزبان را باز کرده و بازي را به تساوي بکشاند.
نتيجه مساوي تا دقيقه 85 ادامه داشت تا اينکه روي فشار ميزبان روي دروازه اروگوئه و سانتر زيبا از روي نقطه کرنر توسط نيمار، پائولينيو موفق شد با ضربه سر دروازه اروگوئه را باز کرده و برزيل را دو بر يم پيش اندازد.
بدين ترتيب برزيل اولين فيناليست جام کنفدراسيون‌ها در کشور خود لقب گرفت و بايد منتظر نتيجه ديدار امشب اسپانيا و ايتاليا بماند تا حريف خود در فينال را بشناسد.
 
                                        دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ