حداقل يک سال ديگر در پرسپوليس مي مانم
تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 18:2 | نویسنده : Amir

هافبک تيم پرسپوليس گفت:حداقل يک سال ديگر در پرسپوليس مي مانم.


رضا حقيقي درباره اردوي سرخپوشان در رامسر عنوان کرد:اردوي خوبي داشتيم.البته فشار اين اردو نسبت به سرعين کمتر شده بود و بيشتر روي تمرينات سرعتي کار کرديم.در مجموع شرايط مثبتي داشتيم و در آب و هواي فوق العاده شمال کار خود را دنبال کرديم.از اين اردو خاطراتي هم برايمان باقي ماند که يکي از آنها تله کابين سواري بود که هر روز بالاي 20 بار سوار آن مي شديم.برخي بچه ها که آن اول از تله کابين مي ترسيدند پس از اين چند روز ديگر ترسي نداشتند.به هر حال چه از نظر روحي و چه فني اردوي مفيدي را پشت سرگذاشتيم.

وي ادامه داد:تنها نکته منفي اين اردو،شوکي بود که از خبر جدايي سردار رويانيان به بچه ها دست داد.البته همين جا اين را بگويم که من يک بازيکن هستم و اتفاقات مربوط به باشگاه زياد ارتباطي به من ندارد.با اين وجود بايد حقيقت را بيان کنم.ما امسال زود شروع کرديم،خوب يارگيري کرديم و تمريناتمان را به بهترين شکل برگزار کرديم.حيف است در اين شرايط آرامش پرسپوليس بر هم بخورد.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد:بحث ديگر اين است که وقتي ما مي گوييم پرسپوليس مردمي بايد به نظر مردم احترام بگذاريم.وقتي سردار ديد مردم علي دايي را مي خواهند رفت او را آورد و حالا که مردم خواهان ادامه حضور رويانيان هستند به نظرم بهتر است به نظرشان احترام گذاشت.تقاضاي من اين است مسولان به نظر مردم احترام بگذارند.

وي درباره نقل قولي از خود مبني بر اينکه اگر رويانيان از پرسپوليس برود او هم مي رود گفت:حرفهاي من خوب منتقل نشده است.در قرارداد من با پرسپوليس آمده است اگر رويانيان جدا شد من مي توانم قراردادم را فسخ کنم.بنابراين اگر وي از پرسپوليس کنار برود،من قراردادم را فسخ مي کنم و همان زمان يک قرارداد جديد يک ساله با باشگاه مي بندم.در حاليکه قرارداد فعلي من با پرسپوليس دو سال و نيمه است که نيم فصل آن گذشته است.البته در صورت فسخ مي توانم از پرسپوليس بروم اما حداقل يک سال ديگر به حضورم در پرسپوليس ادامه مي دهم و اميدوارم با برنامه هايي که علي دايي دارد به اهدافم برسم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ