آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 10:7 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (پنجشنبه 27 ژوئن)

منچسترسیتی قصد جذب لواندوفسکی را دارد: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند را جایگزین کارلوس توز نماید که به یوونتوس پیوست.

پیشنهاد جدید رئال مادرید برای جذب بیل: باشگاه رئال مادرید برای جذب گرت بیل آماده است علاوه بر پول نقد، آنخل دی ماریا را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به تاتنهام واگذار نماید.

پیشنهاد بروسیا دورتموند برای جذب فولند: باشگاه بروسیا دورتموند برای جذب کوین فولند هافبک تهاجمی هوفنهایم و عضو تیم زیر 21 ساله های آلمان، 12 میلیون یورو بپردازد.

مالاگا و اتلتیکو مادرید امیدوار به حضور قرضی بویان: دو باشگاه مالاگا و اتلتیکو مادرید امیدوارند بویان کرکیچ مهاجم تیم بارسلونا را به صورت قرضی جذب نمایند.

بارسا و رم قصد معاوضه مارکینیوش و الکسیس را دارند: دو باشگاه بارسلونا و رم قصد دارند الکسیس سانچز و مارکینیوش را با یکدیگر معاوضه نمایند.

آرسنال علاقه مند به جذب مندی: آرسنال قصد دارد بنجامین مندی مدافع 18 ساله تیم لوهاور فرانسه را که تا پایان فصل آینده قرارداد دارد به خدمت گیرد، اما در این راه یوونتوس را رقیب خود می بیند.

رقابت لیورپول و تاتنهام برای جذب دلوفئو: دو باشگاه تاتنهام هاتسپر و لیورپول قصد دارند جرارد دلوفئو مهاجم تیم بارسلونا را به خدمت گیرند.

بلان، کابای را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند است یوهان کابای هافبک 27 ساله نیوکاسل را برای قهرمان فرانسه به خدمت گیرد.

بروسیا دورتموند، جی را می خواهد: باشگاه بروسیا دورتموند علاقه مند است جی دونگ-وون مهاجم تیم ساندرلند را که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم آگسبورگ به میدان رفت را به خدمت گیرد.

برباتوف پیشنهاد زنیت را رد کرد: دیمیتار برباتوف با رد پیشنهاد زنیت سن پطرزبورگ قصد ادامه فعالیت در تیم فولام را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ