يکشنبه؛ جلسه تيموريان با استقلال
تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 13:37 | نویسنده : Amir

آندرانيک تيموريان قرار است يکشنبه هفته آينده با باشگاه استقلال مذاکره کند.


سرژيک تيموريان در خصوص آخرين شرايط آندرانيک تيموريان برادر وي اظهار داشت: آندو گچ دست خود را باز کرده و خوشبختانه عمل خوبي را پشت سر گذاشته است.

وي تاکيد کرد: عکس آخري که از دست وي گرفته شده نشان مي دهد همه چيز خوب پيش رفته است و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد آندرانيک از 3 هفته ديگر تمرينات خود را آغاز خواهد کرد.

 تيموريان در خصوص تيم جديد برادرش گفت: آندو سه پيشنهاد خوب خارجي دارد و تنها در مورد بحث مالي با آنها در حال مذاکره هستيم. هر سه تيم مصرانه خواهان وي هستند و از طريق مدير برنامه‌هايش نامه نگاري هاي لازم صورت گرفته است.

وي در خصوص اينکه قلعه‌نويي مدعي شده باشگاه در حال مذاکره با تيموريان است گفت: فتح الله زاده هم با من و هم با آندو تماس گرفته و من به احترام ايشان روز يکشنبه شخصا با فتح الله زاده مذاکره خواهم کرد.البته تاکيد مي کنم يکشنبه فقط صحبت‌هاي اوليه انجام خواهد شد.

برادر تيموريان در خصوص اظهاراتي که گفته شد آندرانيک تيموريان در ايران فقط در استقلال بازي خواهد کرد گفت: توافق با استقلال بايد دو طرفه باشد. آندرانيک از چند تيم ايراني ديگر پيشنهاد دارد ولي به احترام استقلال با آنها تا 10 روز ديگر صحبت نمي کنيم و وارد مذاکره نمي شويم.

وي در پايان تاکيد کرد: همه برنامه‌هاي ما نتيجه گيري در مذاکراتمان با سه تيم خارجي است که اگر راضي کننده نبود با تيم هاي داخلي صحبت خواهيم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ