آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 17:59 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (جمعه 28 ژوئن)

لیورپول خواهان ملاقات فوری با سوارز: باشگاه لیورپول پس از منتشر شدن اخباری مبنی بر مذاکره مخفیانه لوییس سوارز با رئال مادرید قصد دارد فورا با مهاجم تیمش ملاقات کند. لیورپول از این گزارش ها عصبانی است و قصد دارد ببیند آیا سوارز قراردادش را نقض کرده است؟

بنفیکا لیسبون و موناکو خواهان مولینارو: دو باشگاه بنفیکا لیسبون و موناکو قصد به خدمت گرفتن کریستین مولینارو مدافع چپ و 29 ساله تیم اشتوتگارت را دارند.

رئال مادرید و موناکو علاقه مند به جذب رودریگز: دو باشگاه رئال مادرید و موناکو علاقه مند به جذب ریکاردو رودریگز مدافع 20 ساله و سوییسی ولفسبورگ که 12 میلیون یورو ارزش دارد، می باشند.

اسکات سینکلر قصد ترک منچسترسیتی را دارد: اسکات سینکلر وینگر تیم منچسترسیتی قصد دارد باشگاه منچسترسیتی را به صورت قرضی به مقصد وست برومویچ ترک نماید.

پیشنهاد 5 میلیون پوندی چلسی برای جذب رودی: باشگاه چلسی برای جذب جان رودی دروازه بان نورویچ پیشنهادی 5 میلیون پوندی ارائه داد که توسط این باشگاه رد شد.

لیورپول علاقه مند به جذب ساخو: باشگاه لیورپول قصد دارد ممدو ساخو مدافع تیم پاریسن ژرمن را به خدمت گیرد.

شکست آرسنال در جذب ویلیامز: باشگاه آرسنال در تلاش برای امضای قرارداد با اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی ناموفق بوده است و پیشنهاد 10 میلیون پوندی آرسنال نیز گره گشا نبوده است.

منچسترسیتی ماریو گومز را می خواهد: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهادی 20 میلیون پوندی ماریو گومز مهاجم بایرن مونیخ را جذب و جایگزین کارلوس توزی کند که به یوونتوس پیوست.

منچسترسیتی، پپه را می خواهد: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب پپه مدافع تیم رئال مادرید 20 میلیون یورو بپردازد، در حالیکه باشگاه مادریدی 25 میلیون یورو برای این مدافع 30 ساله می خواهد.

فرد با 15 میلیون یورو به شاختار دونتسک پیوست: فرد مهاجم 20 ساله اینترناسیونال با قراردادی 15 میلیون یورویی به صورت رسمی به باشگاه شاختار دونتسک پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ