دو خبر از باشگاه سپاهان
تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 18:52 | نویسنده : Amir

باشگاه سپاهان براي بازگرداندن محمد‌رضا خلعتبري مذاکرات خود را با باشگاه عجمان ادامه مي‌دهد.

 محمد‌رضا خلعتبري چندي پيش با عقد قراردادي به باشگاه عجمان امارات پيوست.

 در همين راستا و با توجه به نامگذاري ليگ باشگاه امارات به نام خليج ع ر ب ي حضور بازيکنان ايراني در اين کشور ممنوع اعلام شد. به همين خاطر مسئولان سپاهان مذاکراتي با اين باشگاه داشتند تا شرايط بازگشت محمد‌رضا خلعتبري به تيم خود را فراهم کنند.

رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال سپاهان قبل از سفر به امارات با مسئولان عجمان در اين کشور مذاکراتي را انجام داد اما اين صحبت‌ها نتيجه‌اي نداشت، البته رسول خوروش همچنان پيگير اين مسئله است و با مذاکره با مسئولان عجمان قصد بازگرداندن خلعتبري را به سپاهان دارد.

*تيم فوتبال سپاهان براي برگزاري اردوي آماده‌سازي در اسلووني به سر مي‌برد
سه بازيکن سپاهان صبح امروز به اردوي سپاهان اضافه شدند. شجاع خليل‌زاده، اميد ابراهيمي و قاسم دهنوي سه بازيکني هستند که صبح امروز پس از سفر به ترکيه از آنجا به اسلووني رفتند.
شجاع خليل‌زاده به تازگي با سپاهان قراردادي بسته است. اميد ابراهيمي دو روز پيش قرارداد خود را با سپاهان تمديد کرد و قاسم دهنوي به دليل محروميت نتوانست از ابتدا در اردوي تيم خود شرکت کند. سپاهان امشب در ديداري دوستانه از ساعت 20.30 به وقت ايران به مصاف دينامو زاگرب کرواسي مي‌رود که در صورت صلاحديد کادر فني اين سه بازيکن به ميدان مي‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ