گفت‌وگوي دژاگه با سايت باشگاه فولام
تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 19:39 | نویسنده : Amir

هافبک ايراني باشگاه فولام در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه فولام تاکيد کرد روياي هر بازيکني حضور تيم ملي فوتبال کشورش در جام جهاني است.


 

  اشکان دژاگه که دو ماه پاياني فصل گذشته ليگ برتر انگليس را به دليل آسيب ديدگي و جراحي از دست داد ابراز اميدواري کرده که در آغاز فصل 14-2013 بتواند آمادگي کامل خود را به دست آورد.
 او در آگوست 2012 و روز پاياني نقل و انتقال‌هاي تابستاني از تيم آلماني ولفسبورگ راهي فولام شد و تا پيش از پيروزي سه بر دو تيمش مقابل کويينز پارک رنجرز که به آسيب ديدگي او انجاميد، 21 بار در ترکيب اين تيم لندني به ميدان رفت. اين هافبک که آرزوهاي بزرگي در سر دارد، تلاش مي‌کند تا هرچه زودتر دوران آسيب ديدگي را پشت سر گذاشته و به ترکيب تيمش بازگردد.

«احساس خوبي دارم. 9 هفته از عمل جراحي مي‌گذرد و اکنون دويدن را آغاز کرده‌ام. با اشتياق زيادي به شروع تمرين‌هاي فولام مي‌نگرم. پنج يا 6 هفته ديگر بايد به کارهاي فيزيوتراپي بپردازم تا بتوانم به بهترين شکل ممکن در تمرين‌هاي پيش فصل حضور پيدا کرده و ليگ برتر در فصل جديد را آغاز کنم.»

آسيب ديدگي دژاگه در زمان بسياري بدي براي وي و تيمش رخ داد. او در حال جا افتادن در ترکيب فولام و نشان دادن توانايي‌هاي خود بود که آسيب ديد.

«(آسيب ديدگي) اتفاق خيلي بدي برايم بود. اين نخستين باري است که دچار چنين آسيب ديدگي‌اي مي‌شوم. در ترکيب فولام نمايش خوبي داشتم ولي اين آسيب ديدگي همه چيز را خراب کرد. خيلي بهتر مي‌شد اگر مي‌توانستم تا پايان فصل در ترکيب تيم به ميدان بروم و به آنها کمک کنم ولي فوتبال همين است. اميدوارم با انرژي بسيار بيشتري بار ديگر به زمين مسابقه بازگردم.»

دژاگه در ادامه افزود: انگيزه بسيار زيادي دارم زيرا مي‌خواهم تمامي اتفاق‌هايي که فصل گذشته برايم رخ داد را جبران کنم. از حضور در ليگ برتر انگليس لذت مي‌برم و فکر مي‌کنم جاي خوبي براي فوتبال بازي کردن است. اميدوارم فرصت کافي براي به دست آوردن آمادگي کامل جهت حضور در نخستين ديدار تيم داشته باشم. اميدوارم بتوانم با حضور در تمرين‌هاي پيش فصل، آمادگي لازم براي حضور در ديدارهاي تيم را به دست آورم.

اين هافبک 26 ساله در زمان بازگشت به ميادين براي خود هدف‌هايي را در نظر گرفته که گلزني در صدر فهرست اهداف او قرار دارد.

«مي‌خواهم در فصل پيش رو نخستين گلم را براي فولام به ثمر برسانم. همواره به عنوان يک هافبک بيشتري تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم نمايش خوبي در زمين از خودم ارائه کنم. دوست دارم گل بزنم و پاس گل بدهم. اين کاري است که دوست دارم براي انجامش در ترکيب قرار بگيرم.»

زماني که دژاگه به دليل آسيب ديدگي دور از ميادين بود، تيم ملي کشورش، ايران، با شکست دادن کره جنوبي به عنوان صدر نشين در گروه خود در آسيا راهي جام جهاني 2014 برزيل شد.

دژاگه در اين مورد گفت: براي ايران خيلي خوشحالم. تمامي ديدارها را تماشا کردم و پس از بازي با بازيکنان تماس گرفتم و تبريک گفتم. اين روياي هر بازيکني است که تيم ملي کشورش راهي جام جهاني شود. براي تمامي هم‌تيمي‌هايم خوشحال هستم.

هافبک پيشين هرتابرلين در پايان عنوان کرد: فصل پيش رو از نظر شخصي براي من اهميت بالايي دارد. مي‌خواهم هر کاري که از دستم بر مي‌آيد براي فولام انجام دهم و اميدوار باشم به همراه تيم ملي کشورم تابستان سال آينده در برزيل حضور داشته باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ