آخرين وضعيت جباري، نکونام و منتظري
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:34 | نویسنده : Amir

مربي استقلال با تمجيد از مجتبي جباري مي‌گويد جباري در شرايط مالي بدتر از الان هم در استقلال حاضر بوده و ثابت کرده دلش استقلالي است.

  کريم بوستاني با تمجيد از جباري افزود: مجتبي جباري از ارکان استقلال است و بازيکن بسيار بزرگي است و ان‌شاالله مشکلش به زودي حل خواهد شد. او در فصل گذشته بسيار موثر بود. حتي جواد نکونام، او هم بازيکن بسيار بزرگي است. ما به اينها براي حضور قدرتمند در آسيا نياز داريم. خدا را شکر هيچ کدامشان هم مشکل مالي ندارند که به خاطر پول از استقلال جدا شوند. جباري در شرايط مالي بدتر از الان هم در استقلال حاضر بوده و ثابت کرده دلش استقلالي است.

وي در رابطه با نکونام نيز گفت: نکونام هم پيشنهادات زيادي دارد و مطمئن باشيد قلعه‌نويي مشکلي با او ندارد. اگر قلعه نويي با نکونام مشکل داشت؛ خيلي صريح اين مسئله را مي‌گفت.

بوستاني در پاسخ به اين سوال که وضعيت بازيکنان خارجي مد نظر استقلال و پژمان منتظري به کجا رسيد،گفت: درحال مذاکره با چند تن از آنها هستيم. 4 تا 5 بازيکن را پسنديديم و ان‌شاالله از بين آنها بازيکنان مورد نظر را جذب مي‌کنيم. درباره‌ي منتظري هم چيزي قطعي نشده و تصميم گيري به خودش ربط دارد. من هم چيزهايي شنيده‌ام که او تا نيم فصل با ما خواهد بود اما هيچ چيز قطعي نيست.

مربي استقلال درباره‌ي آخرين وضعيت اين تيم گفت: ما از روز شنبه ده جلسه تمرين برگزار کرده بوديم و چون بازيکنان خسته بودند و احتمالا 14 تير هم به اوکراين برويم، تصميم گرفته شد جمعه تمرين نداشته باشيم و از شنبه مجددا در دو نوبت به تمرين بپردازيم. قرار است ساير ملي پوشان ما هم از شنبه به ما اضافه شوند. جباري، نکونام و حيدري هم هفته‌ي آينده به استقلال اضافه مي‌شوند.

مربي استقلال در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چرا اکثريت خريدهاي نيم فصل دوم فصل گذشته‌ي استقلال، در ليست مازاد قرار گرفته‌اند و آيا اين انتقاد از استقلال منطقي نيست، اظهار کرد: من اين را بد نمي‌دانم. حاتمي وقتي به تيم اضافه شد تا پنج هفته به صورت متوالي گلزني مي‌کرد. يا ايمان موسوي که گل‌هاي حساسي را به ثمر رساند. به مرور زمان شرايطي ايجاد شد که نشد در استقلال بمانند و نتوانستند خواسته‌هاي آقاي قلعه‌نويي را براورده سازند. به هر حال آنها تا حدي افت کردند و شايد دليل آن، فشردگي ليگ بود. با اين حال از شايستگي‌هاي آنها چيزي کم نمي‌شود.

او در پاسخ به اين سوال که قرعه‌ي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا را چگونه ارزيابي مي‌کند، بيان کرد: واقعيت اين است که شناخت چنداني از تيم تايلندي نداريم. انتظار داشتيم به يک تيم عربي برخورد کنيم، با اين حال حضور اين تيم تايلندي در بين هشت تيم نخست، نشانگر قدرت اين تيم است. مي‌دانيم فوتبال تايلند سرعتي است و به سرعت در حال پيشرفت است. البته قبول دارم که قرعه‌ي خوبي بدست‌ آورده‌ايم اما براي قهرماني در آسيا بايد پيروز شد و فرقي ندارد با چه تيمي روبه‌رو مي‌شويد. براي شناخت بيشتر، قرار است آقاي ماجدي فيلم‌هايي تهيه کند تا کادر فني با آناليز آنها، شناخت بهتري از اين تيم بدست آورد
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ