شکايت باشگاه ذوب آهن از پيام صادقيان
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 8:29 | نویسنده : Amir

باشگاه ذوب آهن اصفهان از پيام صادقيان به دليل پيوستن به پرسپوليس به فدراسيون فوتبال شکايت کرد.


پيام صادقيان هافبک – مهاجم جوان تيم فوتبال ذوب آهن عصر جمعه پس از توافق نهايي با مسوولان باشگاه پرسپوليس ضمن عقد قرارداد، به اين تيم پيوست.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن درباره سرنوشت پيام صادقيان گفت: او بازيکن ماست ولي غير قانوني با پرسپوليس قرارداد بسته است. ما هم شکايت خود را به فدراسيون ارائه کرده‌ايم و منتظر پاسخ هستيم. پيام بازيکن ماست و در ترکيب تيم ما حضور دارد. ما روي او حساب کرده‌ايم.

درخواست براي تمديد مدت نقل و انتقالات

مديرعامل باشگاه ذوب آهن همچنين از درخواست باشگاهش از سازمان ليگ براي تمديد مهلت نقل و انتقالات خبر داد.

ابراهيمي درباره برنامه‌هاي باشگاه ذوب‌آهن براي حضور قدرتمند در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال گفت: برنامه ما اين است که تيم خوبي تشکيل دهيم تا در فصل آينده سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.

وي در ادامه اظهار کرد: از سازمان ليگ انتظار داريم که مهلت نقل و انتقالات را براي ذوب آهن تمديد کند چون بازي ذوب آهن ما خيلي طول کشيد و طبق قانون نمي‌توانستيم بازيکن جديدي جذب کنيم. درخواست رسمي‌مان را در اين خصوص به سازمان ليگ ارائه داده و خواسته‌ايم که به ما تا پايان تير فرصت بدهند.

* مذاکره با 6 بازيکن جديد

ابراهيمي درباره روند مذاکرات باشگاهش با بازيکنان جديد گفت: با شش بازيکن ليگ برتري، ليگ يکي و خارجي مذاکره کرده‌ايم که طي هفته آينده يعني از امروز براي عقد قرارداد به باشگاه مراجعه مي‌کنند. بيشتر بازيکنان فصل گذشته هم در تيم مي‌مانند.

ابراهيمي که پس از يک جلسه طولاني و چندين ساعته صحبت مي‌کرد در اين باره گفت: وقت کم است و بايد هرچه زودتر کارهاي تيم را سروسامان بدهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ