فنایی جانشین حسین عسگری می شود
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 8:37 | نویسنده : Amir

رئیس کمیته داوران قصد دارد که محمد فنایی را جانشین حسین عسگری  و رئیس دپارتمان داوران را برکنار کند.

فنایی جانشین حسین عسگری می شود

اختلاف بین کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مدت هاست که رسانه ای شده و فریدون اصفهانیان  رئیس کمیته داوران بارها علیه نبی دبیر فدراسیون و حسین عسگری رئیس دپارتمان مصاحبه کرده است و می گوید که آئین نامه کمیته داوران ابلاغ و اجرا نشده است و او باید رئیس دپارتمان را انتخاب کند و حتی اعلام کرده که اسامی داوران برای شرکت در کلاس توجیهی لیگ برتر نیز غیرقانونی است اما بازهم فدراسیون فوتبال به این حرف اصفهانیان هم توجهی نکرد اسامی داوران را در روی سایت رسمی خود منتشر کرد.

این در حالی است که اصفهانیان حتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست اما انگار قدرت و نفوذ ی ندارد که حتی نمی تواند قانون را اجرا کند.

شنیدیم که اصفهانیان قصد دارد امروز محمد فنایی را به عنوان جانشین حسین عسگری به رئیس فدراسیون فوتبال معرفی نماید و در واقع می خواهد روز شنبه عسگری را از ریاست دپارتمان داوری برکنار کند زیرا گفته نمی تواند با او کار کند.

در صورتیکه فدراسیون این حکم را هم قبول نکند و حاضر نشود محمد فنایی را جانشین عسگری کند درآنصورت احتمال دارد که کمیته داوران و اعضای آن به طور کامل استعفا کنند و دلیل آن را هم بی اعتنایی مسئولان ارشد فدراسیون به خواسته های قانونی کمیته داوران اعلام می شود در واقع 8 تیر ماه یک روز پرخبر و پرحادثه برای داوری فوتبال ایران خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ