رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 11:26 | نویسنده : Amir

محمد رويانيان در سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس ابقا شد.


پس از جلسه امروز صبح (شنبه) هيات مديره باشگاه پرسپوليس که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، محمد رويانيان به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس باقي ماند.

،پس از قوت گرفتن احتمال جدايي محمد رويانيان از پرسپوليس و انتخاب جعفر کامبوزيا، برخي واکنش‌هاي منفي به تغيير و تحولات احتمالي صورت گرفت که با پيشنهاد محمد عباسي وزير ورزش و جوانان به هيات مديره پرسپوليس، سرانجام اين تغيير و تحول منتفي شد تا رويانيان در پرسپوليس بماند.
محمدجعفر کامبوزيا از اين پس به عنوان عضو جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس فعاليت مي‌کند و مديريت وي در اين باشگاه منتفي است.
در جلسه امروز علي پروين و محمود خوردبين- که از گزينه‌هاي حضور در هيات مديره پرسپوليس بودند، شرکت نداشتند. البته علي پروين به جلسه صبح امروز دعوت شده بود، اما محمود خوردبين حضورش در هيات مديره کاملا منتفي شد و دعوتي از او به عمل نيامده بود.
رويانيان که اعلام کرده بود در نشست هيات مديره شرکت نمي‌کند، پس از اين که متوجه شد خوردبين در نشست امروز حضور ندارد در جلسه حاضر شد.
رويانيان پس از حضور در جلسه هيات مديره به دليل اين که فرزندش آزمون کنکور داشت، نشست هيات مديره را ترک کرد تا ساير اعضا در غياب رويانيان درباره موضوعات مهم اين روزهاي پرسپوليس بحث کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ