اخبار کميته انضباطي
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 12:26 | نویسنده : Amir

با نظر کميته انضباطي تيم‌هايي که از حضور در جام‌حذفي انصراف دادند جريمه نقدي شدند.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي تيم هاي برق شيراز، شاهين بوشهر، شهرداري تبريز، سنگ آهن بافق يزد، نفت مسجد سليمان و آلومينيوم هرمزگان به دليل انصراف از حضور در رقابت‌هاي جام حذفي، هرکدام از تيم ها را به پرداخت 30 ميليون جريمه نقدي محکوم کرد و نتيجه بازي را سه بر صفر به سود تيم هاي مقابل اعلام کرد.

جريمه نقدي براي سرمربي تيم يادآوران شلمچه و تيم ساپيا شمال

ديدار دو تيم سايپا شمال و يادآوران شلمچه از سري رقابت‌هاي ليگ دسته اول در ساري برگزار و حسن سالمي سرمربي تيم يادآوران شلمچه به دليل اعتراض به داوري اخراج شد. بر همين اساس وي به پرداخت يک ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه از همراهي تيم خود محروم شد. همچنين کميته انضباطي تيم سايپا شمال را به دليل تخلف داود جعفري به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

جريمه نقدي براي خطيبي

ديدار دو تيم اتکا گلستان و گسترش فولاد تبريز در حالي به ميزباني گرگان برگزار شد که از سوي رسول خطيبي سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس وي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

برگزاري بازي هاي راه ساري بدون تماشاگر

ديدار دو تيم راه ساري و صباي قم از سري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال در ساري برگزار و از سوي تماشاگران تيم راه ساري تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي به استناد ماده 11 آئين نامه انضباطي و با صدور قرار دستور موقت، برگزاري ديدارهاي تيم راه ساري را در زمين خودي تا اطلاع بعدي بدون حضور تماشاگر اعلام کرد و مدير عامل باشگاه و سرپرست تيم فوق بايد جهت اداي توضيحات روز يکشنبه هشتم بهمن ماه در کميته انضباطي حضور داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ