هافبک آژاکس در تيررس بارسلونا
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 11:37 | نویسنده : Amir

روزنامه‌ "اسپورت " ايالت کاتالونيا از علاقه بارسلونا براي جذب هافبک دانمارکي آژاکس خبر داد.

بارسلونا در فصل قبل با اقتدار قهرمان رقابت‌هاي ليگا شد، اما خط دفاعي اين تيم به ويژه در ليگ قهرمانان اروپا نشان داد که اصلا هماهنگ نيست و از اقتدار و استحکام لازم برخوردار نيست.

هر چند کادر فني بارسلونا اعتراف کرد که در خط دفاعي به تغيير و تحول نياز است،‌ اما به نظر مي‌رسد سران اين باشگاه همچنان در پي تقويت بار هجومي تيم هستند.
روزنامه‌ "اسپورت" ايالت کاتالونيا از علاقه بارسلونا براي جذب هافبک 21 ساله آژاکس آمستردام خبر داد.
اين روزنامه‌ي نزديک به بارسلونا اعلام کرد که راسل قصد دارد در صورت جدايي احتمالي تياگو آلکانترا، اريکسون هافبک جوان دانمارکي آژاکس را جذب کند.

اريکسون بازي‌هاي زيبايي را در خط مياني آژاکس به نمايش مي‌گذارد و همين مساله باعث شد تا تيم‌هاي دورتموند و بايرن‌ مونيخ براي جذب وي ابراز علاقه کنند، اما روزنامه‌ "اسپورت" خبر داد که اين هافبک دانمارکي دوست دارد به بارسلونا بپيوندد، چرا که سبک بازي او به آبي اناري‌ها نزديک است.

بارسلونا، ايساک کويکا ستاره جوان خود را به صورت قرضي به آژاکس فروخت و قصد دارد از اين طريق زمينه حضور اريکسون را در نوکمپ فراهم کند.

هر چند جذب اين هافبک دانمارکي مي‌تواند خريد بسيار خوبي براي بارسلونا باشد اما احتمال دارد که خشم هواداران اين تيم را برانگيزد، چرا که مدافعان زيادي چون تياگو سيلو، مت هوملس، داويد لوئيس و مارکينوس جزو نامزدهاي پيوستن به بارسلونا بوده‌اند، در حالي که خط دفاع بارسلونا به تغيير و تحول نياز دارد هنوز هيچ يک از اين مدافعان را جذب نکرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ