براي ميزباني در آسيا نواقص را برطرف مي‌کنيم
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 12:26 | نویسنده : Amir

مديرعامل تيم فوتبال تراکتور‌سازي تبريز در مورد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: در ورزشگاه يادگار امام نواقصي وجود دارد که در حال برطرف کردن آن هستيم تا ميزباني مناسبي داشته باشيم.

محمد‌حسين جعفري در مورد شرايط تيم فوتبال تراکتور‌سازي تبريز گفت: طبق برنامه تمرينات‌مان را برگزار مي‌کنيم و بازيکنان، خود را آماده رويارويي با راه‌آهن مي‌کنند.

به گزارش فارس ، وي افزود: بازي سختي مقابل راه‌آهن در پيش داريم. اين تيم با توجه به اينکه شروع خوبي در نيم‌فصل دوم نداشته، با انگيزه جبران به تبريز مي‌آيد و همين مسئله کار ما را دشوار مي‌کند. اميدوارم در اين ديدار بتوانيم نتيجه خوبي کسب کنيم.

جعفري در مورد اينکه مذاکرات با اسپانسر چيني به کجا انجاميد، خاطرنشان کرد: اين موضوع هنوز قطعي نشده و در حال مذاکره و رايزني هستيم. همه چيز بستگي به توافقات نهايي دارد و بايد ببينيم طرف مقابل چه تصميمي خواهد گرفت.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتور‌سازي در مورد اينکه آيا شرايط را براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا آماده مي‌کنند، عنوان کرد: بايد خودمان را از چند منظر براي اين مسابقات آماده کنيم. از لحاظ فني تيم شرايط خوبي دارد و کاملا مهياي حضور در اين مسابقات است. از طرفي ديگر بايد امکاناتي را فراهم کنيم که اين کار در شرف انجام است. بازي‌ها از اسفند‌ماه آغاز مي‌شود. مردم با حساسيت تمامي اتفاقات را دنبال مي‌کنند. اميدواريم تراکتور‌سازي با هواداران زيادي که دارد بتواند نماينده خوبي براي کشورمان باشد.

جعفري در پاسخ به اين سوال که آيا شرايط ورزشگاه يادگار امام براي ميزباني اين مسابقات مناسب است؟ اظهار داشت: نواقص کوچکي وجود دارد که در حال برطرف شدن است. ريزه‌کاري‌هايي مثل نصب صندلي و غيره در حال پيگيري است که اميدواريم تا شروع مسابقات شرايط فراهم شود. از طريق استانداري، چند کميته براي فراهم کردن شرايط، برگزيده شدند و در تلاش هستند تا کار را به نحو احسن انجام دهند.

مديرعامل تراکتور‌سازي در مورد بازگشت عقيل اعتمادي خاطرنشان کرد: اين بازيکن دو روز است در تمرينات ما حضور دارد و بدون مشکل کارش را دنبال مي‌کند. در حساب و کتاب‌هايي که باشگاه با او دارد تصميماتي گرفته شده تا ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.

جعفري در مورد فعاليت‌هاي هم‌انديشي مديران باشگاه‌هاي ليگ برتر اظهار داشت: باشگاه تراکتور‌سازي به عنوان دبيرخانه اين جلسات فعاليت مي‌کنند و در حال تنظيم آئين‌نامه اين موسسه است. انشاءالله در بهمن‌ماه جلسه ديگري را با حضور باشگاه‌هاي ليگ برتري برگزار مي‌کنيم.

وي در پايان گفت: تراکتور‌سازي در شرايط حساسي قرار دارد تيم ما بال‌هاي خود را گشوده و با حمايت هواداران آماده پرواز است. هواداران تراکتور‌سازي ما را تنها نگذارند و هر جايي که حضور دارند هنگام مسابقات خود را به ورزشگاه برسانند. مطمئنا با حضور هواداران، ما راحت‌تر مي‌توانيم به موفقيت برسيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ