اعتراف سانچس به شرايط سختش در بارسا
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 14:58 | نویسنده : Amir

مهاجم شيليايي بارسلونا اعتراف کرد که با آمدن نيمار کار بسيار سختي براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي آبي‌ - اناري‌ها دارد.


آلکسيس سانچس تابستان گذشته با سر و صداي زياد از اودينزه جدا و راهي بارسلونا شد تا در کنار مسي زوج خط حمله آبي - اناري‌ها را تشکيل دهند. اين مهاجم شيليايي نتوانست با پيراهن کاتالان‌ها انتظارات را برآورده کند. حتي صداي اعتراض هواداران هم بلند شد و با تشويق داويد ويا از عملکرد مهاجم گرانقيمت خود ابراز ناراحتي کردند.

به نقل از ايسنا،با آمدن نيمار به بارسلونا شرايط براي سانچس بسيار سخت شده است. اين چيزي است که خود او هم قبول دارد: "الان براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي به جاي 100 بايد 200 درصد از توانايي‌ام را صرف کنم. قرار گرفتن در ترکيب اصلي به چالشي بزرگ براي من تبديل شده است. بازي در کنار مسي و نيمار زيبا خواهد بود."
او افزود: تيتو ويلانووا و باشگاه بارسلونا اعلام کردند که در آينده به من احتياج دارند و همين باعث شده که در بارسلونا بمانم. همه انتقادها را قبول مي‌کنم؛ چرا که در بهترين تيم جهان بازي مي‌کنم و انتظارات بالا است. به خوبي مي‌دانم که الان قيمتم در بازار جابه‌جايي پايين است و مي‌خواهم بار ديگر شايستگي خود را ثابت کنم و با پيراهن بارسلونا به اوج برسم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ