پاداش بازيکنان ابومسلم براي شکست استقلال
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 12:27 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: با توجه به اهميت شکست استقلال در جام حذفي، بيش از يک ميليون تومان پاداش براي بازيکنان تيم در نظر گرفته‌ايم.

هاشم حسيني اظهار کرد: ابومسلم در شرايطي به مصاف استقلال مي‌رود که پيش از اين توانسته دو تيم ليگ برتري پيکان و صبا را شکست دهد، بنابراين نسبت به کسب به پيروزي مقابل استقلال نااميد نيستيم.

به گزارش مهر ، سرپرست تيم فوتبال ابومسلم مشهد تصريح کرد: با توجه به تمرينات انجام شده در چند روز اخير، تيم در قياس با ديدار هفته گذشته در ليگ يک مقابل سنگ ‌آهن بافق پيشرفت بيشتري داشته و سطح روحيه بازيکنان نيز در وضعيت قابل قبولي قرار دارد.

حسيني در خصوص پاداش در نظر گرفته شده براي شکست استقلال نيز گفت: باشگاه پيش از اين براي شکست تيم‌هاي پيکان و صبا به ترتيب 500 هزار و يک ميليون تومان پاداش تعيين کرده بود که براساس اهميت مصاف با استقلال قطعا پاداش شکست اين تيم، بيش از يک ميليون تومان براي بازيکنان خواهد بود.

وي افزود: اعضاي تيم و کادرفني تا به اين مرحله از جام حذفي، شايستگي‌هاي خود را به اثبات رسانده‌اند و اميدوارم امروز هم با ارائه يک بازي زيبا و تماشاگر پسند فارغ از هر نتيجه‌اي اين روند رو به رشد خود را دنبال کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ