گزارش تمرين امروز پرسپوليس
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 16:23 | نویسنده : Amir

در تمرين امروز پرسپوليس، سرمربي اين تيم براي ايجاد آرامش بيشتر به برخي از ليدرها و هواداران تذکر جدي داد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11.30 صبح امروز در زمين درفشي فر برگزار شد.

در اين تمرين بازيکنان اصلي که در ديدار روز گذشته برابر نفت تهران به ميدان رفته بودند، به مدت 30 دقيقه ريکاوري کردند و بازيکنان ذخيره نيز زيرنظر وينگو بگوويچ پس از گرم کردن بدن ها به فوتبال دست گرمي و مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*حدود 30 هوادار و ليدر در تمرين امروز حضور داشتند. آنها جشن تولدي براي يکي از ليدر‌هاي پرسپوليس با آوردن کيک و شيريني بر روي سکوها گرفته بودند. اين موضوع با صحبت‌هاي گل‌محمدي با بازيکنان همزمان بود که پس از تذکرهاي فراوان، سرانجام سرمربي پرسپوليس مجبور شد تذکري جدي به هواداران و ليدر‌ها بدهد.

وي خطاب به آنها اعلام کرد که تمرين نياز به آرامش بيشتر دارد و اگر مي خواهند جشني بگيرند بايد بعد از تمرين يا بعد از صحبت‌هاي او باشد.

همين موضوع باعث شد تا هواداران و ليدر‌ها جشن تولد خود را بر روي سکوها پايان بدهند.

اما هواداران پرسپوليس در تمرين امروز دست از تشويق خود بر نداشتند. آنها گل‌محمدي و بازيکنان را تشويق کردند و نکته جالب اين بود که خبرنگاران نيز در تمرين امروز تشويق شدند.

* مدير برنامه‌هاي بگوويچ، پروويچ و بنگر نيز در تمرين امروز حضور داشت.اين مدير برنامه پس از تمرين امروز درخواست جلسه با گل‌محمدي کرد که پس از چند دقيقه گل‌محمدي از رختکن بيرون آمد و به مدت 10 دقيقه با مديربرنامه بنگر به گفت‌وگو پرداخت.

اين مديربرنامه قبل از گفت‌وگو با گل‌محمدي دقايقي نيز با محسن بنگر که در تمرين امروز کمي گوشه‌گير بود به گفت‌وگو پرداخت.

* خوشحالي و خنده‌هاي علي کريمي در تمرين امروز جالب بود. او با بازيکنان گفت‌وگو و شوخي و خنده مي‌کرد.

* کريم باقري نيز در تمرين امروز همپاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت. وي در ابتداي تمرين دقايقي با گل‌محمدي گفت‌وگوي اختصاصي داشت. بازيکنان نيز با ديدن کريم باقري مقابل پاي او ايستادند و با وي خوش و بش کردند.

* يحيي گل‌محمدي همپاي ساير بازيکنان اصلي پرسپوليس در ديدار روز گذشته به دور زمين دويد. وي هر وقتي که پيدا مي‌کرد با بازيکنان به گفت‌وگو مي‌پرداخت.

* مهرداد پولادي و حسين ماهيني به دليل مصدوميتي جزئي در رختکن حضور داشتند و تمرين نکردند.

* هواداران پرسپوليس در نيمه‌هاي تمرين با خواندن شعارهايي از همين الان براي دربي 6 بهمن براي استقلالي‌ها کُري خواندند و از بازيکنان خواستند تا پيروز بازي دربي باشند.

* پس از تمرين امروز براي نوري، نيلسون و فشنگچي، ماساژور و قاضي تيم جشن تولد گرفته شد. البته هواداران نيز با شعارهايي تولد نوري را به او تبريک گفتند. روي کيکي که براي بازيکنان در نظر گرفته شده بود عکس اين بازيکنان با لباس قرمز ديده مي شد.

*در تمرين امروز خبري از مندز نبود. گفته مي‌شود حضور او در پرسپوليس منتفي شده اما قرار است امشب درباره‌اش تصميم نهايي گرفته شود.

* گلزني‌هاي کريم باقري نيز در فوتبال دست گرمي امروز در نوع خود جالب بود. البته باقري پس از دقايقي به دليل مصدوميت تمرين را ترک کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ