کاواني با چلسي به توافق رسيد
تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 22:45 | نویسنده : Amir

برخي از رسانه‌هاي ايتاليايي از توافق نهايي ادينسون کاواني با چلسي خبر دادند.


 يورو اسپورت نوشت، برخي از رسانه‌هاي ايتاليايي مدعي شدند که مهاجم اروگوئه‌اي فصل گذشته ناپولي با حقوق بر 7.2 ميليون پوند در سال با چلسي به توافق رسيده است. با اين حال بايد مسئولان باشگاه ناپولي را براي پايين آوردن مبلغ رضايتنامه‌اش راضي کند.

 کاواني همچنان به همراه تيم ملي اروگوئه در برزيل است و فردا شب در بازي رده‌بندي جام کنفدراسيون‌ها مقابل ايتاليا به ميدان خواهد رفت.

با اين حال طبق گزارش روزنامه‌هاي ايتاليايي نماينده کاواني بر سر قراردادي 5 ساله که ساليانه مبلغ 7.2 ميليون پوند را به حساب کاواني مي‌ريزد توافق کرده‌اند. هفته گذشته کاواني گفته بود براي انتقالش به يک باشگاه ديگر نياز دارد که گفت‌وگوي رودررويي با اورليو ديلورنتيس رييس باشگاه ناپولي انجام دهد. با اين حال ديلورنتيس در پاسخ گفته بود که هر گونه جلسه‌اي بين طرفين ضرورتي ندارد و کاواني تنها در صورتي به يک باشگاه ديگر فروخته مي‌شود که شرايط آزاد کردن خود را طبق قراردادش انجام دهد.

باشگاه ناپولي اعلام کرده که براي انتقال کاواني به اين تيم تنها در صورتي راضي به معاوضه بازيکن مي‌شود که به ازاي مهاجم اروگوئه‌اي راميرس را از آبي‌هاي لندن به خدمت بگيرد اما سران چلسي تاکنون به اين معاوضه علاقه‌اي نشان نداده‌اند.

به نظر مي‌رسد در رقابت باشگاه‌هاي بزرگ براي جذب کاواني منچسترسيتي از دور خارج شده که رئال مادريد پس از توافق مدير برنامه‌هاي اين مهاجم با چلسي، تمرکز خود را روي جذب لوئيس سوارس گذاشته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ