آنچلوتي را بيشتر بشناسيد (عکس)
تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 9:0 | نویسنده : Amir

سرمربي سابق PSG راه درازي را از زندگي در يک مزرعه اجاره‌اي تا رسيدن به پادشاهي در مادريد پشت سر گذاشته است.


همه آنچلوتي را به عنوان سرمربي جديد رئال مادريد مي‌شناسند. با روش‌ها، تاکتيک‌هايش و ... آشنا هستند، اما وقتي او در زمين مسابقه نيست و به خانه برمي‌گردد؛ کارلو تبديل به کارلتو مي‌شود، مردي که در منطقه رومانيا ايتاليا در خانواده‌اي فقير بزرگ شده؛ مرد خانواده دوستي که بيش از همه غذاي خوب را دوست دارد.

به نقل از فارس، آنچلوتي در سال 1959 در رجيولو به دنيا آمد. او در دهه 60 در شمال ايتاليا بزرگ شد. کارلو ارمينيو که بعد از پدربزرگش به اين نام ناميده شد، شاهد تقلاي هرروزه پدرش براي کسب درآمد بود.




آنچلوتي در گفت‌و‌گو با روزنامه ايتاليايي «لا ريپابليکا» با يادآوري آن دوران گفت: گيسپه، پدرم يک کشاورز مستأجر بود. او در مزرعه‌اي به وسعت حدود 8 هکتار گندم، ذرت، چغندر قند، انگور با 10 گاو شيرده و چند مرغ و خروس کار مي‌کرد. او يک تراکتور فيات 21 اسب بخار و يک ماشين درو داشت.




کارلو از دوراني که در خانه پدري‌اش گذراند، چيزهاي زيادي ياد گرفته است؛ يعني زماني که اولين لگدش را به توپ زد او با فرهنگ کار سخت آشنا شد.

وي در اين باره گفت: اگر به خاطر تلاش‌هاي پدر و مادرم نبود، اکنون هيچ چيز نبودم. من شاهد ايثاري بودم که آنها بدون ماشين با کار کردن در مزرعه انجام مي‌دادند. همه آن کارها با دست انجام مي‌شد. هر سال هرچيزي را که کاشته بوديم، درو مي‌کرديم. براي ادامه دادن به صبر و قدرت نياز داشتيم. من هنر آرامش را آنجا آموختم. زماني که به عنوان بازيکن مصدوم شدم، به کمکم آمد و در زمان سرمربيگري بارها و بارها به من کمک کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ