میلان و لیورپول به دنبال ساخو
تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 9:13 | نویسنده : Amir

ساخو که در فصل گذشته فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پاریس سن ژرمن به دست نیاورد، قصد جدایی از این باشگاه را دارد.

میلان و لیورپول به دنبال ساخو

مامادو ساخو می گوید از باشگاه های آث میلان و لیورپول پیشنهاداتی دریافت کرده است و در حال بررسی این پیشنهادات می باشد.

این بازیکن 23 ساله که فوتبال حرفه‌ای خود را از پاریس سن ژرمن آغاز کرد، در تیم آنجلوتی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده بود.

ساخو در این باره اظهار کرد: " مجبورم که یک تصمیم بگیرم. پاریس سن ژرمن تیم من است. اینجا متولد شدم و چیزهای زیادی در این باشگاه آموختم. دوست دارم تا آخر عمر در این تیم بازی کنم. اما دوست ندارم یک نیمکت نشین باشم. فصل گذشته دوست داشتم بیشتر از آن چیزی که به منفرصت داده شد برای پاریس سن ژرمن بازی کنم. "

این بازیکن فرانسوی با بیان این که با سرمربی جدید باشگاه گفتگو خواهد کرد، افزود: " می خواهم بدانم که او چه فکری دارد. من به تاریخ آث میلان و لیورپول افتخار می کنم. به زودی خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ