لیست احتمالی استقلال و سه جای خالی
تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 9:14 | نویسنده : Amir

به نظر می رسد استقلال تنها به دنبال فرشید طالبی و آندو است تا تکلیف دفاع و هافبک خود را در غیاب پژمان منتظری و نکونام مشخص کند.

لیست احتمالی استقلال و سه جای خالی

استقلال هنوز برای بستن پرونده نقل و انتقالات خود راه درازی دارد.صادقی و خسرو برای تمدید پا پیش نگذاشته اند.سید مهدی رحمتی هم ایضا".تکلیف جباری و نکونام و ساموئل هم مشخص نیست.امیر نمی داند کیانوش رحمتی را بخواهد یا خیر.پژمان منتظری می ماند یا می رود؟فرهاد تکلیفش چه می شود؟همه این سئوالات وجود دارد اما به نظر می رسد اگر همه معادلات به سود آبی ها پیش برود لیست نهایی 17نفره آنها با سه جای خالی بسته می شود.آنها چهار سهمیه لیگ برتری شان استفاده کرده اند.این لیست احتمالی عبارت است از:

بزرگسالان:سید مهدی رحمتی،  حنیف عمران زاده ،امیر حسین صادقی  ،پژمان منتظری ، خسرو حیدری ،  هاشم بیک زاده ، پژمان نوری ،جواد نکونام ، جی لوید ساموئل ، كیانوش رحمتی ، مجتبی جباری، احمد جمشیدیان، فرهاد مجیدی ،  آرش برهانی ،سیاوش اکبرپور ،محمد قاضی ،مهدی نظری

زیر 23 سال:فردین عابدینی و سید حسین حسینی .

دروازه بان:رحمتی و حسینی مانند سال قبل حضور خواهند داشت.

مدافعان میانی:حنیف عمران زاده، صادقی و منتظری خواهند بود.منتظری اگر نماند باید دید آیا می توانند فرشید طالبی را جذب کنند.

دفاع راست:خسرو هست. پژمان منتظری هم می تواند آنجا بازی کند.فردین عابدینی هم به تیمش برگشته.

دفاع چپ:بیگ زاده علی الظاعر تنهاست اما هم امیر حسین صادقی و هم پژمان نوری می توانند در این پست به میدان بروند.

هافبک دفاعی:نکونام، ساموئل ، کیانوش رحمتی. آندو اگر بیاید شاید به خاطر بالا بودن قیمت دلار قید ساموئل را بزنند. شاید هم از خیر کیانوش رحمتی بگذرند. احمد جمشیدیان هم قابلیت بازی در این منطقه را دارد.ناز و تنعم نکونام هم اگر ادامه داشته باشد آندو را می توان جانشین او دانست.

هافبک طراح:مجتبی جباری و احمد جمشیدیان همه دارایی های امیر خواهند بود.

گوش چپ:سیاوش، پژمان نوری.این دو در این منطقه بازی کرده اند.

گوش راست:اگر دفاع راست منتظری یا عابدینی باشد خسرو یک خط جلو تر بازی می کند.مهدی نظری و سیاوش هم در آن منطقه کارآیی دارند.روی آرش هم می شود حساب کرد.

مهاجم هدف:قاضی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ