آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 7:57 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا

چلسی با ناپولی برای انتقال کاوانی به توافق رسید: باشگاه چلسی برای جذب ادینسون کاوانی مهاجم تیم ناپولی به توافق رسید. قرار است کاوانی با قراردادی 5 ساله و با دستمزد 7.2 میلیون پوند در هر فصل راهی چلسی شود.

هوندا می تواند با 7 میلیون یورو راهی میلان شود: باشگاه میلان قصد جذب کیسوکه هوندا هافبک تیم زسکا مسکو را به خدمت گیرد، اما باشگاه روسی برای این بازیکن 7 میلیون یورو می خواهد. قرارداد این بازیکن ژاپنی دسامبر خاتمه می یابد و وی می تواند با قراردادی 4 ساله راهی سن سیرو شود.

بارسلونا آماده جذب مارکینیوش: باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب مارکینیوش مدافع تیم رم پیشنهادی 25 تا 30 میلیون یورویی ارائه دهد. باشگاه رم این مدافع برزیلی را 35 تا 40 میلیون یورو ارزش گذاری کرده است.

ماریو گومز به فیورنتینا خواهد پیوست: ماریو گومز در راه ایتالیا قرار دارد. او با قراردادی 4 ساله به تیم فیورنتینا خواهد پیوست.

اینترمیلان قصد جذب میکا ریچاردز را دارد: با توجه به جدایی احتمالی آندرا رانوکیا، باشگاه اینترمیلان قصد دارد میکا ریچاردز از تیم منچسستر سیتی را به خدمت گیرد.

چلسی آماده پیشنهاد برای جذب ده روسی: باشگاه چلسی قصد دارد با ارائه پیشنهادی 8.5 میلیون پوندی دانیله ده روسی هافبک تیم رم را به خدمت گیرد.

ساندرلند در آستانه جذب قرضی بسا: باشگاه ساندرلند موافقت خود را با امضای قرارداد قرضی با دنیل بسا هافبک تیم اینترمیلان اعلام کرد.

فیورنتینا در آستانه جذب گومیس: بافه تیمبی گومیس مهاجم 27 ساله المپیک لیون با قراردادی 8 تا 10 میلیون یورویی در آستانه پیوستن به فیورنتینا قرار دارد.

یوونتوس علاقه مند به جذب مارسلو: باشگاه یوونتوس علاقه مند است مارسلو مدافع چپ باشگاه رئال مادرید را به خدمت گیرد. الکساندر کولاروف مدافع تیم منچسترسیتی دیگر گزینه باشگاه یوونتوس است.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی میلان برای جذب لیاجیچ: باشگاه میلان برای جذب آدم لیاجیچ ستاره کوچک فیورنتینا پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه کرده است. باشگاه فیورنتینا برای جذب وی 20 میلیون یورو می خواهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ