آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 7:59 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال جزیره:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره

نگرانی باشگاه آرسنال بابت از دست دادن ایگواین و رونی: باشگاه آرسنال نگران است که تلاش آن ها در امضای قرارداد با وین رونی و گونزالو ایگواین با بن بست رو به رو شود. بیشترین نگرانی توپچی ها بابت دستمزد این بازیکنان است.

منچستریونایتد 20 میلیون یورو برای جذب گارای می پردازد: باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای جذب ازکویل گارای مدافع تیم بنفیکا لیسبون 20 میلیون یورو پرداخت نماید.

کاردیف رقیب منچسترسیتی در راه جذب کاردوزو: اسکار کاردوزو مهاجم تیم بنفیکا لیسبون باشگاه کاردیف را علاقه مند به جذب خود می بیند، اما قیمت 15 میلیون پوندی وی ممکن است باعث عقب نشینی این باشگاه ولزی شود.

تاتنهام هاتسپر دو بازیکن تیم دینامو زاگرب را به خدمت گرفت: باشگاه تاتنهام هاتسپر موفق شد آلن هلیلوویچ و تین جواج دو بازیکن تیم دینامو زاگرب را با مبلغ 20 میلیون یورو (17 میلیون پوند) به خدمت گیرد. به گفته رییس باشگاه جواج در ژانویه و هلیلوویچ در تابستان آینده به تاتنهام منتقل خواهند شد.

آستون ویلا خواهان جذب چدلی: باشگاه آستون ویلا، ناصر چدلی وینگر تیم توئنته را هدف قرار داده است.

پیشنهاد آرسنال برای جذب گرنیر رد شد: پیشنهاد 7 میلیون یورویی باشگاه آرسنال برای جذب کلمن گرنیر هافبک تیم المپیک لیون رد شد.

پیگرینی، کاردوزو و فرد را می خواهد: مانوئل پیگرینی سرمربی تیم منچسترسیتی علاقه مند است اسکار کاردوزو مهاجم بنفیکا لیسبون و فرد مهاجم تیم ملی برزیل را به خدمت گیرد.

آستون ویلا برای انتقال بنتکه 30 میلیون یورو می خواهد: باشگاه آستون ویلا در صورتی حاضر به فروش کریستین بنتکه خواهد شد که باشگاه های خواهان وی 30 میلیون یورو برای جذب وی پرداخت نمایند. آرسنال، چلسی، تاتنهام و لیورپول علاقه مند به جذب وی می باشند.

اسپانیول، سینکلر را می خواهد: باشگاه اسپانیول علاقه مند به جذب اسکات سینکلر وینگر تیم منچسترسیتی می باشد.

در صورتی که بینس به منچستریونایتد بپیوندد، اورا به موناکو بازخواهد گشت: پاتریس اورا آماده است در صورت امضای قرارداد منچستریونایتد با لیتون بینس مدافع چپ اورتون به باشگاه موناکو بازگردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ