مسابقات ليگ برتر 18 تير قرعه‌کشي مي‌شود
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 12:36 | نویسنده : Amir

دبير سازمان ليگ برتر گفت: درخواست‌هايي براي تمديد زمان نقل و انتقالات به ما ارسال شده که هيئت رئيسه سازمان ليگ تا دو روز آينده در اين ارتباط تصميم مي‌گيرد.


علي کاظمي در مورد اينکه چند باشگاه از جمله ذوب‌آهن اصفهان درخواست کرده‌‌اند زمان نقل و انتقالات تمديد شود، گفت: همانطور که گفتيد در خواست‌هايي به ما ارسال شده که طي آن چند باشگاه خواستار تمديد زمان نقل و انتقالات بودند. اين مسئله را در دستور کار هيئت‌رئيسه سازمان ليگ قرار داديم و ظرف يکي دو روز آينده در مورد آن تصميم‌گيري مي‌کنيم.

وي افزود: به دو دليل اين درخواست‌‌ها مورد بررسي قرار مي گيرد. اول اينکه با توجه به انجام بازي‌هاي ملي به بازيکنان ملي‌پوش 15 روز استراحت داده شد تا از 2 مرداد ليگ برتر شروع شود و دليل دوم اينکه مسابقات پلي‌آف به تازگي به اتمام رسيد و اين تيم‌ها نتوانستند در جذب بازيکن اقدام کنند. البته اگر نقل و انتقالات تمديد شود اين مسئله مشمول بازيکنان خارجي نمي‌شود.در حال حاضر فرصت نقل و انتقالات تا 15 مرداد است.

دبير سازمان ليگ برتر در مورد زمان قرعه‌کشي مسابقات ليگ برتر خاطرنشان کرد: قرعه‌کشي مسابقات ليگ امسال به صورت قطعي در تاريخ 18 تير انجام مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ