شکايت تراکتورسازي از لوپز
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 12:37 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: لوپز قصد برگشت ندارد و به همين دليل ما از او به فيفا شکايت کرديم.


حميد زيني‌زاده در خصوص وضعيت تيم فوتبال تراکتورسازي عنوان کرد: ما از چند روز پيش در تهران اردو زده‌ايم و تا چهارشنبه در پايتخت تمرينات خود را دنبال مي‌کنيم. بازي‌هاي تدارکاتي در نظر داريم تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسيم امروز هم در قم به مصاف صباي‌قم مي‌رويم و چهارشنبه با يک تيم ليگ برتري در تهران بازي خواهيم کرد.

وي در مورد مذاکراتي که با جواد نکونام انجام داده بودند و او در نهايت در استقلال ماند، خاطرنشان کرد: ما گزينه‌هاي ديگري هم داريم که وضعيت آنها را مطالعه خواهيم کرد و ظرف چند روز آينده اين را مشخص خواهيم کرد. دو سهميه ليگ برتري ديگر داريم که حتما جذب خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه آيا از اين موضوع ناراحت نشده که جواد نکونام با وجود مذاکره با تراکتورسازي در استقلال ماند،‌گفت: ما صحبت‌هاي مقدماتي انجام داديم و به هيچ عنوان مذاکرات جدي صورت نگرفت. من براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم هر جا که باشد بتواند عملکرد خوبي داشته باشد.

زيني‌زاده درباره وضعيت لوپز تصريح کرد: او قصد برگشت ندارد و به همين دليل ما مدارک خود را به فيفا ارسال کرديم و از او شکايت کرديم او با ما قرارداد دارد و بايد بازگردد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه آيا دو بازيکني که مي‌خواهد جذب کند، ملي‌پوش هستند، اظهار داشت: ما به دنبال عناوين و نام‌ها نيستيم هر بازيکني که بتواند خود را به خوبي نشان دهد با او قرارداد امضا مي‌کنيم.

وي در مورد وضعيت گيلسون سوآرز گفت: او فردا به ايران مي‌آيد و مجيد جلالي هم وضعيت او را خواهد ديد و اگر تمايلي داشته باشد با تيم قرارداد مي‌بندد.

زيني‌زاده درباره رفتن چراغپور و وطني از کادر فني اين تيم عنوان کرد: ظرف چند روز آينده گزينه‌هاي خارجي و ايراني به کادر فني ما اضافه خواهند شد.

وي در مورد مذاکره با اميرحسين صادقي گفت: ما با خيلي از بازيکنان مذاکرات مقدماتي انجام داديم اما چيزي نهايي نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ