حاشيه ديدار استقلال و ابومسلم1
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 16:56 | نویسنده : Amir

هواداران استقلال به مهاجم تيم خود بابت کتاني قرمز رنگ کنايه زدند.

به گزارش فارس، هواداران استقلال به ايمان موسوي که همراه ساير نيمکت نشينان در حال بالا آمدن از رختکن بود به دليل پوشيدن کتاني قرمز رنگ کنايه زدند و شعار دادند" موسوي يادت باشه کتاني ات آبي باشه" موسوي بعد از اين شعار به سرعت کتاني خود را عوض کرد.

* نيمکت نشيني مجتبي جباري، حنيف عمران زاده و آرش برهاني نشان دهنده تغيير در ترکيب استقلال است. با نيمکت نشيني جباري در اين مسابقه بار ديگر مهدي رحمتي کاپيتان آبي ها شد.ميثم بائو و علي حمودي در عوض در ترکيب اصلي حضور دارند.

* امروز سالگرد درگذشت سجاد عظيمي بازيکن جواني است که چند سال قبل به دليل ضربه در هنگام فوتبال دچار مرگ مغزي شد. عکس بزرگي از اين بازيکن مرحوم در ورزشگاه نصب شده که امير قلعه نويي و هادي برگي زر سرمربيان استقلال و ابومسلم به اداي احترام پرداخته و با خانواده او که در ورزشگاه حضور دارند، صحبت کردند.

* مهدي رحمتي و نکونام هم با پدر اين بازيکن مرحوم خوش و بش کردند.

*پرويز ميرزا حسن از پيشکسوتان تيم پاس است که در گذشته به يک تيم برزيلي است از فاصله 40 متري گل زده است. او اکنون در ورزشگاه حضور دارد.

*قلعه نويي با عابديني دبير هيئت فوتبال تهران صحبت کرد.

*کي‌روش سرمربي تيم ملي که امروز وارد ايران شد در ورزشگاه حضور دارد. همچنين فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران نيز در ورزشگاه حاضر است.

* 200 هوادار ابومسلم که از مشهد آمده اند در ورزشگاه حضور دارند. اين نفرات پرچم بزرگي از ابومسلم را در جايگاه پرسپوليسي ها پهن کرده اند. آنها همچنين به شدت امير قلعه نويي سرمربي استقلال را تشويق کردند و امير هم براي آنها دست تکان داد.

* مهدي محمودي فردي است که ناراحتي ريه دارد و امروز با اکسيژن در ورزشگاه حاضر شد. امير قلعه نويي با وي عکس يادگاري انداخت.

* هواداران استقلال به تلافي شعار هواداران پرسپوليس در بازي روز گذشته، عليه رويانيان شعار دادند. آنها مي گفتند « رئيس محبوب کيه کارت ستاد سوخته»

* هواداران استقلال در حمايت از رئيس جمهور بابت واگذاري ورزشگاه شهيد کشوري به اين باشگاه بنري را با خود به ورزشگاه آزادي آورده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ