نخستين روز مويس در منچستر (عکس)
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 19:13 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد منچستريونايتد به شکل رسمي راهي باشگاه شد و فعاليت خود را آغاز کرد.


ديويد مويس اسکاتلندي پس از بازنشستگي الکس فرگوسن از هدايت منچستريونايتد، پس از توافقي 6 ساله با سران اين باشگاه، هدايت اين تيم را به دست گرفت.

به نقل از فارس، قراراداد مويس از روز نخست ماه ژوئن است. او امروز (دوشنبه) با حضور در ورزشگاه اولدترافورد و کمپ تمريني AON فعاليت خود در اين باشگاه را به شکل رسمي آغاز کرد.

مويس به همراه خود دستيارانش را نيز از اورتون آورده و قرار است با آنها کار کند. استيو راوند، به جاي رنه مولنستين که به همراه فرگوسن يونايتد را ترک کرد به يونايتد آمده است. کريس وود، ملي پوش پيشين انگليس نيز به جاي اريک استيل، وظيفه مربيگري دروازه‌بان‌هاي يونايتد را به عهده گرفته است. جيمي لومسدن نيز به تئاتر روياها آمده و به زودي در بخش مديريتي باشگاه مشغول به فعاليت خواهد شد.



مويس در اين مورد به سايت رسمي منچستريونايتد گفت: با استيو، کريس و جيمي کار کرده‌ و آنها را مي‌شناسم. خوشحالم که آنها نيز تصميم گرفتند به همراه من به اين باشگاه بزرگ بيايند. آنها در حوزه کاري خود، کيفيت بالايي را ارائه خواهند کرد و همانند من آماده حضور در اين چالش بزرگ باشند. ايمان دارم که با همکاري مي‌توانيم موفقيت را به اين باشگاه آورده و سال‌ها از آن لذت ببريم.

مويس در حالي فعاليت خود در يونايتد را آغاز کرده که بايد هرچه زودتر وضعيت نامشخص وين روني را سر و سامان بدهد. او مورد توجه باشگاه‌هايي مانند بارسلونا،‌ پاري سن ژرمن، چلسي و آرسنال است. حضور تياگو آلکانتارا، ليتون بينز و ازکوئل گاراي در منچستريونايتد نيز در روزها‌ي گذشته تيتر نخست نشريه‌هاي مختلف بوده است. پاتريس اورا، کاپيتان دوم منچستريونايتد نيز به شدت مورد توجه موناکو است. 



 



 







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ