کرانچار: پيروزي ما سزاوارانه بود
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 17:15 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: فکر مي‌کنم پيروزي تيم ما سزاوارانه بود و امروز بازي‌اي را شاهد بوديم که هر دو تيم سپاهان و صنعت نفت بازي به نسبت زيبايي را ارائه دادند.

زلاتکو کرانچار در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي سپاهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اظهار کرد: فکر مي‌کنم اين پيروزي براي ما سزاوارانه بود و امروز تيم صنعت نفت با يک ترکيب دگرگون شده به بازي آمده بود. خوشحالم که با کسب اين پيروزي به مرحله بعد راه يافتيم و بعد از دو مسابقه ناموفق امروز يک بازي باثبات را ارائه داديم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: به خوبي توانستيم دفاع کنيم و با يک بازي رو به جلو دو گل نيز به ثمر رسانديم. فکر مي‌کنم بازي ما از اين نظر اهميت داشت که در هفته‌ي آينده داربي اصفهان را در پيش رو داريم.

کرانچار تصريح کرد: اين مسابقه ميداني بود تا ميلان سوشاک مدافع استراليايي ما براي اولين بار بتواند قابليت‌هاي خود را به نمايش بگذارد و به خوبي هم امروز بازي کرد و من به هواداران تيم سپاهان تبريک مي‌گويم.

وي در خصوص محمد غلامي گفت: نه فقط در اين مسابقه بلکه در مسابقه‌هاي ديگر هم محمد غلامي آمادگي صددرصد را نداشت هرچند که ما به او نياز زيادي داريم و در شرايط بازي امروز قصد داشتيم که حاج صفي را در هافبک چپ مورد استفاده قرار دهيم و ايران‌نژاد نيز به خوبي توانست وظايفش را انجام دهد. خوشحال هستم که ايران نژاد و حاج صفي دو رقيب واقعي يکديگر در ناحيه چپ سپاهان هستند.

کرانچار در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا که چرا امروز از احمد جمشيديان بازي گرفته نشد، گفت: ارزيابي من اين بود که ما چون با يک نتيجه خوب از رقيب پيش بوديم، براي همين از جمشيديان استفاده نکرديم و اين شانس را به جهان عاليان داديم و بايد بگويم که نتيجه ايجاب مي‌کرد که ما اين تصميم را گرفتيم و اگر نگاهي به آينده داشته باشيم جهان عاليان کيفيت خيلي بالايي دارد و امروز سزاوار حضور در ميدان بود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من از هواداران سپاهان دعوت مي‌کنم که هفته آينده براي بازي داربي در برابر ذوب آهن به ورزشگاه بيايند و سپاهان را تشويق کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ