آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 21:10 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (دوشنبه 1 جولای)

پپ گواردیولا علاقه مند به جذب لوییز: بایرن مونیخ امیدوار است یک مدافع مرکزی با قابلیت بازیسازی جذب کند و پپ گواردیولا سرمربی جدید این تیم داوید لوییز مدافع تیم چلسی را در صدر لیست خود قرار داده است.

درن بنت به نیوکسل می پیوندد: درن بنت مهاجم تیم آستون ویلا در آستانه پیوستن به نیوکسل قرار گرفته است.

آنلکا در وست برومویچ: استیو کلارک سرمربی تیم وست برومویچ علاقه مند به جذب نیکلاس آنلکا مهاجم تیم یوونتوس می باشد که زمانی در تیم چلسی با یکدیگر کار می کردند.

رونی به ملاقات مویس می رود: وین رونی مهاجم تیم منچستریونایتد به ملاقات دیوید مویس سرمربی این تیم می رود تا در مورد آینده اش در این باشگاه صحبت کند.

داوید ویا از بین فیورنتینا و تاتنهام یکی را انتخاب می نماید: داوید ویا مهاجم ملی پوش بارسلونا که 14 میلیون یورو ارزش دارد در فصل آینده در یکی از دو تیم فیورنتینا و تاتنهام هاتپسر توپ خواهد زد.

باشگاه رئال مادرید قصد معاوضه آلونسو با وراتی را دارد: کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید قصد دارد مارکو وراتی را از تیم پاریسن ژرمن به خدمت گیرد و در این راه قصد دارد ژابی آلونسو را به قهرمان فرانسه واگذار نماید.

موناکو علاقه مند به جذب تولالان: باشگاه موناکو علاقه مند است جرمی تولالان هافبک تیم مالاگا را به خدمت گیرد.

موناکو آماده جذب دینیه: باشگاه موناکو آماده جذب لوکاس دینیه مدافع تیم لیل می باشد. پاریسن ژرمن نیز به این مدافع علاقه مند است.

پیکه قراردادش را با بارسلونا تمدید می کند: باشگاه بارسلونا آماده است با ارائه پیشنهادی قرارداد جرارد پیکه مدافع مرکزی تیمش را که تا سال 2015 اعتبار دارد، تمدید نماید.

والنسیا نیز به جمع علاقه مندان به دلوفئو پیوست: والنسیا آخرین باشگاهی است که به جذب جرارد دلوفئو ستاره جوان بارسلونا علاقه مند شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ