کوتاه از ایتالیا پیرامون نقل و انتقالات
تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, | 13:18 | نویسنده : Amir

در این بخش سعی خواهیم کرد شما را با تازه ترین اخبار،شایعات،گزارش ها و فعالیت های باشگاه های سری آ ایتالیا همراه کنیم.

کوتاه از ایتالیا پیرامون نقل و انتقالات

میلان به آندرا پولی نزدیک شده در حالی که انتقال کیسوکه هوندا احتمالا کمی طول خواهد کشید چرا که میلان نخست باید روبینیو و بوآتنگ را بفروشد.

به نقل از مدیاست گالیانی امروز با استفان الشعراوی ملاقاتی خواهد داشت تا پیرامون آینده این مهاجم ایتالیایی 20 ساله صحبت های لازم انجام شود.

بوبان اسطوره سابق روسونری در اظهار نظری پیرامون استفان الشعراوی گفت "الشعراوی بازیکن خوبی است اما فقط در همین حد، او باید بیش از اینها پیشرفت کند.هر بازیکنی در حال حاضر می تواند حرکات او را پیش بینی کند.میلان در صورت دریافت پیشنهادی خوب او را می فروشد"

آلبرتو جیلاردینیو در رابطه با آینده اش و جایی که احتمالا فصل آینده با پیراهن آن تیم در سری آ بازی خواهد کرد چنین گفته " دوست دارم برای رم بازی کنم"

مدیر برنامه های آنتونیو کاسانو مهاجم سابق باشگاه میلان و حال حاضر اینتر در صحبت هایی تایید کرد که کاسانو طی چند روز آینده راهی پارما می شود " در سه روز آینده او به پارما می رود"

باشگاه بولونیا قصد دارد در اقدامی جالب روکه سانتا کروز را جذب کند و بر اساس آخرین گزارشات این باشگاه تمایل به خرید این بازیکن دارد.

پس از آنکه آمبروزینی گفته بود دوست دارد در صورت امکان فوتبالش را در فیورنتینا دنبال کند در حال حاضر دجان استانکوویچ از اینتر نیز ظاهرا در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار دارد.

مدیر برنامه های بوفون در اظهار نظری جالب پیرامون آینده ی او گفت " او تا 40 سالگی بازی خواهد کرد"

فرناندو یورنته به تورین رسید و فردا قراردادش با یوونتوس را رسمی خواهد کرد

جان الکان کارخانه دار معروف ایتالیایی در رابطه با یوونتوس گفت که این باشگاه با وجود یورنته و توس تیمی قدرتمند و بزرگ خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ