توپ طلاراباقهرماني درجام جهاني عوض مي کنم
تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 18:37 | نویسنده : Amir

فوق ستاره فوتبال جهان حاضر است توپ‌هاي طلايش را با قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل عوض کند.

ليونل مسي در مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال دنيا بار ديگر به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد تا با پشت سر گذاشتن همه بزرگان فوتبال جهان، تعداد اين عناوين ارزشمند را به عدد چهار برساند. با اين وجود حاضر است اين افتخارات را با قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل که سال آينده برگزار مي‌شود، عوض کند.

به گزارش ايسنا،مسي درباره اين موضوع گفت: قهرماني در جام جهاني چيزي است که من کم دارم. اين حقيقت است. من حاضرم توپ طلا را با جام جهاني عوض کنم. هميشه اين احساس را داشته‌ام. هيچ چيزي قابل مقايسه با قهرماني در جهان نيست.

وي در ادامه گفت‌وگويش با روزنامه سان عنوان کرد: مي‌خواهم با بارسلونا و تيم ملي کشورم به موفقيت برسم. هميشه گفته‌ام که اين مسئله آرزوي من بوده است.

ليونل مسي که تاکنون نتوانسته موفقيت خاصي در تيم ملي آرژانتين داشته باشد، انتقادها را باعث ايجاد دغدغه ذهني براي خودش ندانست و گفت: اينکه افراد زيادي درباره من صحبت مي‌کنند من را خوشحال مي‌کند و باعث مي‌شود احساس خوبي داشته باشم. هدف من اين است که هر سال پيشرفت کنم نه اينکه در سطحي که دارم بمانم. مي‌خواهم به تلاشم ادامه دهم، چيزهاي بيشتري ياد بگيرم و بهتر شوم.

فوق ستاره بارسلونا درباره برخورد مردم کشورش و مقايسه بازي‌هاي او در تيم ملي با باشگاهش گفت: سال گذشته زماني که به آرژانتين برگشتم به خوبي از من استقبال شد. فکر مي‌کنم حالا مردم کاملا پشت تيم ملي کشورشان هستند. اين چيزي است که مدت‌ها در تيم ملي وجود نداشت و من خوشحالم که توانستيم سال گذشته عملکرد خوبي از خود برجاي بگذاريم. ما همه تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم که بهترين‌ها را به مردم آرژانتين هديه بدهيم. دوست داريم آن‌ها را خوشحال کنيم. امروز به خوبي وحدت و يکپارچگي در تيم ديده مي‌شود. اين آرژانتين را قوي‌تر مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ