گزارش تمرين امروز استقلال
تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, | 20:11 | نویسنده : Amir

تمرين امروز استقلال تحت تاثير عليرضا نيکبخت واحدي برگزار شد.

تمرين امروز آبي پوشان با حاشيه ها و اتفاقات جالبي همراه بود.

خبر حضور عليرضا نيکبخت واحدي در تمرين امروز باعث شد تا امروز هواداران زيادي خود را به کمپ زنده ياد حجازي برسانند. امروز بيش از 1000 تماشاگر استقلال با حضور در ورزشگاه چشم انتظار بازيکنان اين تيم بودند.

نکته قابل توجه حضور بيش از 50 نفر از طرفداران عليرضا نيکبخت واحدي در تمرين بود که آنها اين بازيکن را تا رختکن بدرقه کردند.

* در ابتداي تمرين امير قلعه نويي جلسه اي را با ساير اعضاي کادرفني تيمش برگزار کرد. وي مورد تشويق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. عليرضا نيکبخت در تمرين امروز به محض ورود به زمين از قلعه نويي رخصت و او را در آغوش گرفت.

سرمربي استقلال برخورد گرمي با اين بازيکن داشت و او را تحويل گرفت. در همين لحظات بود که تماشاگران استقلال او را مورد تشويق قرار دادند اما تعدادي ديگر از آنها به تشويق وي اعتراض کردند.

امير قلعه نويي نيز رو به آنها کرد و از تماشاگران درخواست کرد کخ اقدامي انجام ندهند که با اين حرکت تماشاگران يک صدا بازيکن جديد آبي پوشان را مورد تشويق قرار دادند.

*پژمان نوري امروز با فرزند کوچک خود به نام پرشاد در تمرين شرکت کرد. شباهت وي به پدرش باعث شد تا تماشاگران او را با شعار« کوچولوي پژمان نوري» مورد تشويق قرار دهند و از او بخواهند پژمان را سمت او ببرد که بازيکن جديد استقلال اين کار را انجام داد.

* حضور و اضافه شدن بازيکنان جديد و فصل گذشته استقلال باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان زيادي به محل تمرين آبي پوشان بيايند.

* ولاده لازاروسکي هافبک تيم ملي مقدونيه در تمرين حاضر شد و با ساير بازيکنان اين تيم تمرين کرد.

* مرتضي هاشمي زاده بازيکن اسبق استقلال در ميان تماشاگران نشسته بود و جالب اينجاست که تماشاگران او را مورد تشويق قرار دادند.

* بعد از گذشت 30 دقيقه از تمرين آبي پوشان فرهاد مجيدي به محل تمرين رسيد و مورد تشويق هواداران قرار گرفت. درست چند دقيقه بعد مهدي رحمتي با لباس شخصي به محل تمرين آمد و قلمدوش هواداران شد. وي که با تشويق هواداران روبرو بود به سمت سرمربي آبي پوشان رفت و در کنار وي حضور پيدا کرد.

* به محض ورود مهدي رحمتي تماشاگران با شعار کي‌روش يادت باشه رحمتي بايد باشه از اين بازيکن حمايت کردند.

تماشاگران استقلال تصور مي کردند که جواد نکونام به محل تمرين اين تيم آمده و به همين دليل او و فتح الله زاده را هم مورد تشويق قرار دادند اما متوجه شدند که خبري از اين بازيکن نيست.

*طرفداران تيم استقلال که البته با بي نظمي در کمپ زنده ياد حجازي مستقر شده بودند تمامي بازيکنان اين تيم را به ندرت مورد تشويق قرار مي دادند.

*هاشم بيک زاده که اين روزها سوژه اصلي طرفداران استقلال است به تمرينات اختصاصي پرداخت.

* در 40 دقيقه ابتدايي تمرين بازيکنان تمرينات پرفشاري را زير نظر دکتر حاج قاسم مربي بدنساز آبي پوشان پشت سر گذاشتند.

* مهدي فنوني زاده، پورحيدري، بياني، دين محمدي و دکتر نوروزي از حاضرين تمرين امروز استقلال بودند. ضمن اينکه ميرشاد ماجدي در تمرين امروز غايب بود.

* محمد مهدي نظري به دليل مصدوميت نتوانست با آبي پوشان تمرين کند و تنها در گوشه اي از زمين نظاره گر برنامه هاي آماده سازي استقلال بود.

* آکاله بازيکن ساحل عاجي براي چندمين روز متوالي با بازيکنان تيم استقلال به تمرين پرداخت.

* مرحله بعدي تمرين انجام کارهاي تاکتيکي بود. بازيکنان در گروه هاي 4 نفره زير نظر مجيد صالح تمرين مي کردند و در پايان در قالب دو تيم فوتبال دستگرمي انجام دادند.

* زماني که حدود 40 دقيقه از تمرين تيم فوتبال استقلال گذشته بود، امير قلعه‌نويي از فرهاد مجيدي درخواست کرد تا نيکبخت را به سمت هواداران ببرد و او را با آنها آشتي دهد. پس از اين فرهاد مجيدي و مهدي رحمتي دست نيکبخت را گرفتند و به سمت هواداران بردند و نيکبخت به آنها گفت: بسيار ممنونم و خوشحالم که در کنار هم تيمي‌هاي سابقم کار مي‌کنم و اميدوارم روزهاي خوبي را در اين تيم داشته باشم. خوشحالم که شما هواداران من را پذيرفتيد. در اين هنگام يکي از هواداران استقلال خطاب به نيکبخت واحدي گفت دروغ نگو پس از اين صحبت هوادار، مجيدي از آنها درخواست کرد که ديگر چيزي نگويد و اين صحبت مجيدي باعث شد تا همه هواداران يک صدا نيکبخت واحدي را تشويق کنند.

هواداران استقلال همچنين از نيکبخت واحدي خواستند تا به پرسپوليس گل بزند.

* درحالي که فوتبال درون تيمي برگزار مي شد فرهاد مجيدي با دريبل دروازه بان يک پنالتي از او گرفت که آرش برهاني توپ را برداشت تا پنالتي را بزند در اين لحظات تماشاگران شعار مي دادند« بده نيکبخت بزنه» که البته نيکبخت اين موضوع را قبول نکرد و برهاني برخلاف جهت دروازه بان توپ را وارد دروازه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ