گوتزه:دليلي براي جدايي از وستفالن وجود ندارد
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 8:55 | نویسنده : Amir

ماريو گوتزه ستاره خط مياني باشگاه بوروسيا دورتموند که محبوبيت بسياري نيز در نزد هواداران وستفالني دارد از حضور در دورتموند کاملا راضي است و آن را براي خود لذت بخش مي داند.

ستاره با استعداد بوروسيايي ها گفت:" من در دورتموند رشد کردم و احساس بسيار خوبي در اينجا دارم اين شهر احساس خوبي به من مي دهد و علاوه بر اين خانواده و دوستانم در اينجا حاضر هستند و در مورد بوروسيا صحبت مي کنند."

با اين حال ماريو گوتزه که همراه بوروسيا دورتموند در اردوي جنوب اسپانيا به سر مي برد در پاسخ به اينکه آيا امکان ترک دورتموند وجود دارد گفت:" در ابتدا بايد بگويم که قرارداد من تا سال 2016 اعتبار دارد بنابراين هيچ دليلي براي اينکه به چيز ديگري فکر کنم وجود ندارد."

گوتزه در پايان به شرايط جدول مي پردازد و مي گويد:" ما و تمامي تيم ها در نيم فصل دوم به دنبال جبران امتيازات از دست رفته هستيم اما همه اين ها به باواريايي ها بستگي دارد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ