آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, | 13:35 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا (پنجشنبه 4 جولای)

میلان با هوندا به توافق رسید: باشگاه میلان با کیسوکه هوندا هافبک ژاپنی تیم زسکا مسکو به توافق رسید. گفته می شود وی با قراردادی 4 ساله راهی میلان می شود.

پیشنهاد لاتزیو برای جذب هیساج رد شد: باشگاه امپولی پیشنهاد 1.8 میلیون یورویی لاتزیو برای جذب السید هیساج مدافع 18 ساله تیمش را رد کرد.

مهاجم اینترمیلان ممکن است راهی کالیاری شود: ساموئله لونگو مهاجم 21 ساله اینترمیلان که فصل قبل به صورت قرضی در تیم اسپانیول بازی کرد، ممکن است به صورت قرضی راهی کالیاری شود.

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب آدام لیاییچ: باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه مند است آدام لیاییچ ملی پوش صرب و 21 ساله فیورنتینا را به خدمت گیرد.

ایجنت کاوانی در پاریس: پیرپالو تریولتزی ایجنت ادینسون کاوانی در پاریس به ملاقات لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن رفت.

کالیاری پیشنهاد رم برای جذب ناینگولان را رد کرد: باشگاه کالیاری پیشنهاد 8.5 میلیون یورویی رم برای جذب راجا ناینگولان را رد کرد.

بلومو به تورینو پیوست: نیکولا بلومو هافبک 22 ساله که تحت مالکیت مشترک باری و کیه وو قرار داشت، به صورت رسمی راهی تورینو شد.

سانتاکروز در بولونیا: روکه سانتاکروز مهاجم تیم منچسترسیتی که فصل پیش به صورت قرضی در مالاگا حضور داشت، پرواز به پاراگوئه را برای حضور در تیم بولونیا کنسل کرد.

پامیچ به کیه وو ورنا پیوست: مانوئل پامیچ مدافع کناری و کروات تیم اسپارتاپراگ با مبلغ 1.2 میلیون یورو به صورت رسمی راهی کیه وو ورنا شد.

جنوا در آستانه جذب لودی: انریکو پرتزیوسی رییس باشگاه جنوا مدعی شد که در آستانه عقد قرارداد با فرانچسکو لودی بازیساز تیم کاتانیا می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ