موناکو،رئال و چلسی به دنبال ستاره برزیلی
تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, | 13:39 | نویسنده : Amir

هالک مهاجم برزیلی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ که اخیرا با تیم ملی کشورش قهرمان جام کنفدراسیون ها شد ، در صحبت هایی اعلام کرد که تماس هایی از باشگاه چلسی داشته و ژوزه مورینیوسرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی برای جذب او دارد.

        

هالک مهاجم برزیلی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ که اخیرا با تیم ملی کشورش قهرمان جام کنفدراسیون ها شد،در صحبت هایی اعلام کرد که تماس هایی از باشگاه چلسی داشته و ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی برای جذب او دارد.

 

هالک در گفت و گو با شبکه تلویزیونی پارائیبا ، پایتخت ایالت زادگاهش در برزیل درپاسخ به سوالی مبنی بر وجود تماس هایی میان او و سران چلسی گفت:« اگر بگویم که نه، دروغ گفته ام.»

 

هالک درادامه به این نکته اشاره کرد که در صورتی که توافقات لازم میان سران باشگاه زنیت و باشگاه دیگری صورت پذیرد، آماده است تا فوتبال روسیه را ترک کند:«تیم های دیگری برای جذب من ابراز تمایل کرده اند و تمایلشان را برای جذب من ابراز کرده اند ولی من تنها به تیمی می روم که شرایط بهتری داشته باشد: تیمی بهتر در لیگی بهتر باشد.»

 

این درحالی است که سران چلسی این روزها برای جذب هالک ابراز تمایل کرده اند و تیم های موناکو و رئال مادرید هم آماده اند برای جذب این ستاره برزیلی دست به کار شوند.

 

با وجودی که احتمال جدایی او از زنیت هرروز بیشتر از قبل شده و توهین های متعدد نژادپرستانه، دلخوری زیادی را برای او ایجاد کرده است، هالک اعلام کرد که از زندگی در سنت پترزبورگ لذت می برد:« اگر بمانم هم راضی و خوشحال خواهم بود. زنیت باشگاه بزرگی است.»

ژیوانیلدو ویه را ده سوزا، به این دلیل لقب هالک را یدک می کشد که از دوران کودکی از شخصیتهای کارتونی  به ویژه هالک خوشش می آمده. او یکی از بازیکنانی بود که در جام کنفدراسیون ها بیشترین توقعات از او می رفت ولی او نتوانست دراین تورنمنت موفق باشد. با این وجود او دیروز به زادگاهش ژائو پسوئا بازگشت و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و سوار بر بالای یک کامیون آتشنشان در خیابان های شهر زادگاهش به ابراز احساسات هوادارانش پاسخ داد. او متولد یکی از ایالت های فقیر برزیل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ