آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, | 18:26 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (پنجشنبه 4 جولای)

چلسی آماده خرید ده روسی: پس از اینکه جیمز پالوتا رییس باشگاه رم گفت که در فصل نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، باشگاه چلسی بار دیگر برای جذب دانیله ده روسی هافبک رم ابراز علاقه کرد.

منچستریونایتد ار وین رونی خواست تا درخواست انتقال دهد: باشگاه منچستریونایتد به وین رونی مهاجم تیمش گفت در صورتی که قصد ترک منچستر را دارد، باید به صورت رسمی درخواست انتقال دهد.

جدال رم، موناکو و گالاتاسارای برای جذب نانی: سه باشگاه رم، موناکو گالاتاسارای برای جذب نانی وینگر تیم منچستریونایتد ابراز علاقه کرده اند، اما منچستریونیاتد اعلام کرده است پیشنهاد کمتر از 12 میلیون پوند را قبول نخواهد کرد.

کریستال پالاس قصد بازگرداندن زاها را به صورت قرضی دارد: باشگاه کریستال پالاس که ویلفرد زاها را به تیم منچستریونایتد فروخت، قصد دارد وی را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گیرد ولی در این راه باید با وستهم و فولام رقابت کند.

مخیتاریان می تواند رکورد نقل و انتقالات شاختار را بشکند: هنریخ میختاریان هافبک تیم شاختار دونتسک در صورتی که با مبلغ 20 میلیون پوند راهی لیورپول شود، رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را خواهد شکست.

منچسترسیتی در آستانه جذب نگردو: باشگاه منچسترسیتی در آستانه جذب آلوارو نگردو مهاجم تیم سویا با مبلغ 25 میلیون یورو می باشد.

لیل در آستانه جذب کیائر: باشگاه لیل در آستانه جذب سایمون کیائر مدافع تیم ولفسبورگ قرار دارد.

پایه به المپیک مارسی پیوست: دیمیتری پایه وینگر 26 ساله تیم لیل، با قراردادی 4 ساله راهی تیم المپیک مارسی شد.

 

جونینیو قراردادش را با نیویورک ردبولز فسخ کرد: اندی روکسبرگ مدیر ورزشی باشگاه نیویورک ردبولز اعلام کرد که جونینیو پرنامبو کانو بازیکن برزیلی این تیم قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است.

الکساندر کوکورین به آنژی ماهاچ کالا پیوست: الکساندر کوکورین مهاجم ملی پوش تیم دینامو مسکو با مبلغ 19 میلیون یورو به آنژی پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ