نیکلاس آنلکا به لیگ برتر بازگشت
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 8:57 | نویسنده : Amir

نیکلاس آنلکا با قراردادی یک ساله راهی تیم لیگ برتری وست برومویچ آلبیون شد.

رسمی: نیکلاس آنلکا به لیگ برتر بازگشت

این مهاجم 34 ساله که پس از سپری کردن 12 ماه ناموفق در تیم‌های شانگهای شنوا و یوونتوس ایتالیا قرارداد خود را پایان یافته دید، به عنوان بازیکن آزاد بار دیگر راهی انگلستان و تیم میانه جدولی وست بروم شد. 

استیو کلارک، سرمربی کنونی وست بروم سابقه کار با آنلکا در سال 2008 و تحت عنوان مربی چلسی را دارد و یکی از دلایل پیوستن به آلبیون نیز همین امر قلمداد می‌شود.  

البته، دلیل اصلی خرید مهاجم فرانسوی سابق آرسنال و منچستر سیتی می‌تواند بازگشت دوباره رومئو لوکاکو، که فصل فوق العاده‌ای را به طور قرضی با WBA داشت، به چلسی باشد. 

سرمربی وست برومویچ در این رابطه می‌گوید: ”به همان اندازه که بازیکن باکیفیت در باشگاه حضور داشته باشد، به همان اندازه نیز تیم نتیجه می‌گیرد. کسی نمی‌تواند کیفیت و کلاس کاری نیکلاس را زیر سوال ببرد. من سابقه کار با او را در زمان پیوستنش به چلسی داشتم. وی بازیکنی با پشتکار و حرفه‌ای است و فیزیک بدنی خود را همواره آماده نگه می‌دارد. اگر این مشخصات را به استعداد ذاتی او اضافه کنیم، مطمئنا نیکلاس به ما ثابت می‌کند که چه خرید بزرگی برای باشگاه است.“

وی افزود: ”تجربه آنلکا با چندین باشگاه بزرگ انگلستان و اروپا اعضای تیم را در شرایط خوبی قرار می‌دهد. امیدوارم که او بتواند بازیکنان را تشویق به فتح جایگاهی بالاتر از فصل گذشته کند.“ 

گفتنی است، وست برومویچ آلبیون دهمین باشگاه دوران حرفه‌ای نیکلاس آنلکا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ