قوچان نژاد به دنبال تيم جديدي باشد
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 10:7 | نویسنده : Amir

مديربرنامه هاي رضا قوچان‌نژاد با اعلام اينکه اين بازيکن پيشنهاد‌هاي زيادي براي بازي در فصل آينده دارد مي گويد رضا بهتر است به دنبال تيم جديدي باشد.

رضا قوچان نژاد مهاجم 25 ساله استاندارد ليژ در زمستان سال قبل از "سنت تروئيدن" راهي استاندارد ليژ شد اما ترافيک زياد مهاجمان در تيم جديد او باعث شد تا قوچان نژاد فرصت کمي براي بازي داشته باشد. او حتي در خيلي از بازي هاي تيمش در بين نفرات ذخيره نيز قرار نداشت و با توجه به فرصت کمتر از يکساله تا آغاز جام جهاني به نظر مي رسد که انتخاب تيم جديد در اولويت قوچان نژاد قرار گرفته است.

"رنه ايجکلکمپ" مدير برنامه‌هاي رضا قوچان نژاد روز گذشته با حضور در تمرينات اين تيم، به يک روزنامه بلژيکي گفت: " رضا پسر خوب و مثبت انديشي است و هميشه حرف از موفقيت و جاه طلبي در تيمش مي زند اما شرايط براي او چندان خوشايند به نظر نمي رسد. استاندارد ليژ چهار مهاجم دارد. هم باتشوايي و هم ازکوئيل قراردادشان را تمديد کردند و به زودي مهاجم ديگري نيز به اين تيم اضافه مي شود. با توجه به اينکه رضا تابستان آينده بايد در جام جهاني بازي کند او قصد دارد تا به تيمي برود که بتواند در آن کامل بازي کند تا بتواند قبل از جام جهاني شرايط خوبي داشته باشد و در فرم مطلوبي قرار گيرد.

مدير برنامه‌هاي قوچان نژاد در ادامه گفت: باشگاه‌هاي زيادي تمايل خود را براي به خدمت گرفتن قوچان نژاد اعلام کرده‌اند. قوچان نژاد از تيم هايي در ليگ هلند، آلمان و بلژيک پيشنهاد دارد.

مدير برنامه هاي قوچان نژاد در حالي از رفتن اين بازيکن از استاندارد ليژ خبر مي دهد که "گوچي" تا سال 2016 با استاندارد ليژ قرارداد دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ