حضور دو بازيکن خارجي در استقلال خوزستان
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 10:48 | نویسنده : Amir

سرمربي استقلال خوزستان ضمن انتقاد از کساني که عليه بازيکنان تيمش جو سازي مي‌کنند، مي گويد دو بازيکن خارجي که جذب کرده را خودش انتخاب کرده است.


عبدالله ويسي درباره بازيکنان خارجي که از مالي به خدمت گرفته، گفت: من به مالي رفتم و چهار الي پنج بازي را آنجا ديدم. دو بازيکن انتخاب کردم که هر دو عضو تيم ملي زير 23 سال مالي هستند. قيمتشان مناسب بود و البته خودم آنها را ديدم و انتخاب کردم. نام يکي از آنها کولي بالي و ديگري ادريس ترائوره است.

 وي در پاسخ به اين سوال که آيا در نبودنش تيم برنامه تمريني خود را به خوبي انجام داده است؟ اظهار کرد: بله. جدا از اردوي کرج که خودم بودم و عملکرد خوبي داشتيم متوجه شدم که در بروجرد همه چيز با نظم انجام شده است. از لحاظ فني هنوز به بلوغ نرسيده‌ايم، اما بنا داريم در اردوي تهران به آن چيزي که مدنظر داريم برسيم.

سرمربي استقلال خوزستان در پاسخ به سوالي درباره بازيکنان جذب شده‌اش افزود: ما تيم‌مان را بستيم و ديگر جايي نداريم. متاسفانه عده‌اي فقط به دنبال تخريب کار ما هستند. ما تنها دو الي سه بازيکن بالاي 30 سال داريم، ولي برايمان حرف در آورده‌اند که اين‌ها بازي‌شان تمام شده و به استقلال خوزستان آمده‌اند. من مي‌خواهم بپرسم که آيا فرهاد مجيدي، جواد نکونام يا علي کريمي در اوج فوتبال‌شان مگر در ايران بودند؟ همين چند روز پيش شنيديم که نيکبخت واحدي با وجود اين که چهار سال است فوتبال بازي نکرده به استقلال آمده است. البته من از بازگشت امثال او خوشحال مي‌شوم و مطمئنم که قلعه‌نويي او را زنده مي‌کند. اين بازيکنان خوب هستند و تجربه‌هاي با ارزشي دارند. ما 12 بازيکن زير 23 سال داريم، ولي از اين حرف‌ها برايمان در مي‌آورند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال خوزستان توانسته جاي استقلال اهواز را در دل علاقمندان به فوتبال در اين استان پر کند؟ گفت: خوزستاني‌ها از حضور ما در ليگ برتر خوشحالند. همين که دو تيم خوزستاني حضور دارد، خوب است و فرقي ندارد نامشان چيست. من اعتقاد دارم اگر خوب باشيم مي‌توانيم تماشاگران زيادي را به خود جذب کنيم که اين مستلزم تلاش ماست.

ويسي در پاسخ به اين سوال که چقدر تلاش کرده تا در استقلال خوزستان بومي‌گرايي کند؟ بيان کرد: 95 درصد تيم من بومي است، اما من به بومي‌گرايي اعتقادي ندارم. فوتبال سيستم‌ است و هيچ حد و مرزي ندارد. ولي اين را هم قبول دارم که وقتي سرمايه داريم چرا از آن بهره‌ نبريم.

او در پاسخ به اين سوال که ابراهيم قاسمپور، سرمربي جديد نفت آبادان از دست‌ها و افرادي نام مي‌برد که نمي‌خواهند نفت آبادان موفق باشد و او چقدر اين صحبت‌ها را قبول دارد؟ اظهار کرد: قاسمپور از خون و رگ آبادان است و همه چيز را خوب مي‌داند. او انسان بزرگي است و دردش مي‌گيرد از اين که مي‌بيند نفت آبادان به اين روز افتاده و مردمش در ليگ تيم ندارند. متاسفانه صنعت نفت مدتي است آسانسور شده و بين ليگ برتر و دسته اول در حال نوسان است. اميدوارم قاسمپور بتواند نفت را به آنچه مردمش لياقت دارند برساند. اعتقاد دارم که هر چه مي‌گويد درست است و عده‌اي در آبادان کارشکني مي‌کنند. در همين اهواز هم عده‌اي خواستند عليه من کارشکني کنند، اما مردم خوزستان با هوش هستند وتوانستيم اين ماجرا را حل کنيم.

سرمربي استقلال خوزستان در پايان و در پاسخ به اين سوال که هدفگذاري تيمش در اين دوره از رقابت‌ها چيست؟ گفت: مي‌خواهيم در نيمه بالاي جدول باشيم و يک فوتبال جانانه به نمايش بگذاريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ