سن‌ژرمن دنبال ابيدال و دينيه است
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 13:28 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد پاري‌سن‌ژرمن گفت: ‌سيلوا را حفظ مي‌کنيم و به جذب ابيدال و دينيه نيز علاقمنديم.


لوران بلان که چند روز قبل جانشين کارلو آنچلوتي در تيم قهرمان ليگ کشورش شد، نسبت به يکسري شايعات همچون احتمال حضور «تياگو سيلوا» در تيم بارسلونا و بحث جذب اريک ابيدال و لوکاس ديينه، واکنش نشان داد و با برخي از خبرنگاران صحبت کرد.

 وي دو، سه روز پس از آنکه چند نشريه از تحقق انتقال 32 ميليون يورويي سيلوا به کاتالان‌ها خبر دادند، اظهار داشت: در مورد تياگو بايد اعلام کنم که در سن‌ژرمن باقي خواهد ماند. پس از مطرح شدن بحث پيشنهاد بارسا به وي، با او تلفني صحبت کردم. او قول ماندن داد. گفت مي‌خواهد با ادامه حضور در پاريس، در تحولات آينده تيم نقش داشته باشد. به اين ترتيب مي‌گويم که ما او را حفظ خواهيم کرد.

بلان که تا تابستان گذشته زمام امور «خروس‌هاي آبي» (تيم ملي فرانسه) را برعهده داشت، همچنين افزود: واقعيت اين است سن‌ژرمن علاقمند است با ابيدال و دينيه همکاري کند. واقعا دنبال مدافعي با تجربه براي جناح چپ هستيم. اين دو بازيکن با انتقال به پاريس، مي‌توانند نياز‌ تيم را برطرف کنند.

او ادامه داد: به اين دليل رايزني‌ها با اين دو بازيکن آغاز شده و حتي اگر بتوانيم يکي از اين دو را نيز جذب کنيم، مي‌توان حتي ادعا کرد سن‌ژرمن در جذب بازيکن موفق بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ