آخرين نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 13:29 | نویسنده : Amir

نقل و انتقالات تابستاني روز گذشته بازار گرمي در فوتبال اروپا داشت.


فوتبال اروپا که اکنون در تب و تاب نقل و انتقالات تابستاني قرار دارد روز گذشته بازار گرمي در قاره سبز داشت و ستاره‌هاي زيادي در اين قاره جا به جا شدند.

به گزارش ايسنا، وست برومويچ که هدايت آن را استيو کلارک بر عهده دارد با امضا قراردادي 1 ساله نيکولاس آنلکا را از يوونتوس به خدمت گرفت. به اين ترتيب مهاجم سابق تيم ملي فرانسه که دو فصل در ليگ چين و يک فصل گذشته را در ايتاليا سپري کرده بود به وست برومويچ در انگليس مي پيوندد. وست برومويچ ششمين تيم آنلکا در ليگ برتر انگليس است که به نوعي يک رکورد در دنياي فوتبال محسوب مي شود. آنلکاي 34 ساله پيش از اين در ليگ برتر انگليس در تيم‌هاي آرسنال، ليورپول، منچسترسيتي، بولتون و چلسي بازي کرده است. سرمربي وست برومويچ با ابراز خوشحالي از امضاي قرارداد با مهاجم فرانسوي در گفت و گو با سايت باشگاه گفت: آنلکا تجربه زيادي دارد و حضور او در تيم ما به پيشرفت بازيکنان و مجموعه تيم کمک خواهد کرد.

ماسيمو آمبروسيني، هافبک با سابقه ميلان نيز با امضاي قراردادي يک ساله به فيورنتينا پيوست. آمبروسيني از سال 1995 در تيم ميلان بازي کرده بود. اکنون اين هافبک 35 ساله تا پايان فصل آينده در جمع بنفش‌هاي فلورانس حضور خواهد داشت.

اينتر نيز بيکار نبود و با سه بازيکن قرارداد امضا کرد. هوگو کامپاگنارو از ناپولي ، مارکو آندرولي از کيه‌وو و خوان پابو کاريزو از لاتزيو به عضويت اينتر درآمدند.

چلسي روز گذشته اعلام کرد با باشگاه ويسنته ارنهم براي انقال مارکو ون گينخل پديده جوان هلندي به توافق رسيده است و اين بازيکن 21 ساله فصل آينده را در جمع آبي‌هاي لندن سپري خواهد کرد.

آنتونيو کاسانو مهاجم سابق اينتر نيز با امضا قراردادي به عضويت پارما درآمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ