آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 18:3 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (جمعه 5 جولای)

گوندوعان جایگزین تیاگو می شود: ایلکای گوندوعان هافبک تیم بروسیا دورتموند می تواند با پیوستن به بارسلونا جایگزین تیاگو آلکانتارا شود که قرار است راهی منچستریونایتد شود.

پائولینیو در تست پزشکی تاتنهام هاتسپر: پائولینیو هافبک تیم کورینتیانس که با 20 میلیون یورو به تاتنهام می رود، در تست پزشکی این باشگاه شرکت می کند.

ایلارمندی به رئال مادرید می پیوندد: آسیر ایلارمندی هافبک تیم رئال سوسیه داد در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

مذاکره با با آنژی: دمبا با مهاجم تیم چلسی مذاکراتی را برای پیوستن به آنژی ماهاچ کالا انجام داده است.

پپه در صدر فهرست خرید منچسترسیتی: مانوئل پیگرینی سرمربی جدید منچسترسیتی آماده است برای جذب پپه مدافع 30 ساله رئال مادرید مبلغ 15 میلیون پوند پرداخت نماید.

اورتون و تاتنهام هاتسپر علاقه مند به جذب دلوفئو: دو باشگاه اورتون و تاتنهام هاتسپر علاقه مند هستند که جرارد دلوفئو بازیکن 19 ساله بارسلونا را به صورت قرضی جذب نمایند.

منچسترسیتی پیشنهادات در مورد مایکون را می شنود: باشگاه منچسترسیتی آماده شنیدن پیشنهادات در مورد انتقال مایکون داگلاس می باشد. این مدافع 31 ساله با حضور پابلو زابالتا و میکا ریچاردز شانسی برای حضور در ترکیب تیم سیتی را ندارد.

وستهم و کاردیف علاقه مند به جذب ساویولا: دو باشگاه وستهم و کاردیف علاقه مند می باشند که خاویر ساویولا مهاجم 31 ساله مالاگا را به خدمت گیرند.

پیشنهاد 17.5 میلیون یورویی چلسی برای جذب ده روسی: باشگاه چلسی پیشنهاد خود برای جذب دانیله ده روسی هافبک تیم رم را افزایش داد و پیشنهادی 17.5 میلیون یورویی (15 میلیون پوندی) برای جذب این ملی پوش ایتالیایی ارائه داده است.

اسوالدو می رود، نانی می آید: والتر ساباتینی مدیر ورزشی تیم رم به انگلیس رفت تا پابلو دانیل اسوالدو را به یکی از باشگاه های مورد علاقه اش شامل لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام منتقل کند و نانی وینگر تیم منچستریونایتد را به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ