مارکو فان خینکل به چلسی پیوست
تاريخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, | 10:0 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال چلسی اعلام کرد که مارکو فان خینکل رسما به چلسی پیوسته است.

مارکو فان خینکل به چلسی پیوست


چلسی که در روز گذشته با ویتس آرنهام به توافق رسیده بود، امروز نیز فان خینکل را به لندن آورد تا قراردادش را نهایی کند.

هافبک هلندی پس از امضای قراردادی 5 ساله با چلسی گفت: "من بسیار خوش حالم که در این باشگاه زیبا و در کنار بازیکنانی بزرگ هستم. من واقعا خوش حالم، ورزشگاه خوب است و زمین تمرین فوق العاده می باشد."

مارکو فان خینکل ادامه داد: "من تمام بازیکنانی را که قرار است در روز دوشنبه با آن ها دیدار داشته باشم را می شناسم. من انتظار زیادی دارم، من بازی های چلسی را دیده ام و این واقعا زیباست که در اینجا هستم."

چلسی دومین باشگاه رسمی فان خینکل می باشد. این هافبک 20 سال قبل از پیوستن به چلسی تمام دوران فعالیت خود را در ویتس آرنهام سپری کرده بود و در سن 17 سالگی اولین بازی خود برای این باشگاه را انجام داد.

فان خینکل در فصل گذشته به عنوان برترین استعداد فوتبال هلند شناخته شد و جایزه یوهان کرویف را از آن خود کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ