ديدار رويانيان با حقيقي
تاريخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, | 15:36 | نویسنده : Amir

محمد رويانيان ظهر امروز با عليرضا حقيقي ديدار کرد.


عليرضا حقيقي، سنگربان تيم ملي فوتبال کشورمان فصل گذشته پس از اينکه رابين‌کازاني‌ها او را به مدت دو سال زير نظر داشتند با عقد قراردادي سه ساله به اين تيم از جمهوري تاتارستان پيوست. اما اين دورازه‌بان به دليل حضور دروازه‌بان تيم ملي روسيه و تيم رابين‌کازان موفق نشد در ترکيب اصلي اين تيم جايي براي خود باز کند ولي کاملا مشخص بود که کازاني‌ها او را براي آينده به خدمت گرفتند.

علي‌رغم اينکه در سفر رويانيان و دايي به کازان، سرمربي رابين‌کازاني‌ها با بازگشت حقيقي به مدت يک سال به ايران مخالفت کرد اما مسئولان باشگاه پرسپوليس باز هم به دنبال اين بودند که رضايت کازاني‌ها را با توجه به روابط خوبشان براي بازگشت حقيقي به ايران فراهم کنند.

اين در شرايطي است که عليرضا حقيقي در حال حاضر در ايران منتظر صدور رواديد براي سفر به اتريش و پيوستن به کازاني‌ها است.

حقيقي چند روزي بود که در تمرينات پرسپوليس شرکت کرد و با توجه به صحبت‌هايي که با دايي داشت و شرايط مطلبوش بالاخره پرسپوليسي‌ها تصميم گرفتند که بار ديگر با مسئولان رابين‌کازان براي بازگشت حقيقي به مدت يک سال ديگر به فوتبال ايران وارد مذاکره شوند.

امروز ظهر نشستي بين حقيقي و رويانيان برگزار شد و حتي تماسي تلفني نيز با مسئولان روبين‌کازان روسيه گرفته شد تا نظر آنها در خصوص بازگشت يک ساله حقيقي به پرسپوليس گرفته شود. در حال حاضر نيز اين رايزني‌ها در حال پيگيري است و قرار است به زودي و پس از مذاکرات نهايي کازاني‌ها نظر خود را در جلسه‌اي داخلي گرفته و آن را به پرسپوليسي‌ها اعلام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ