آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, | 15:57 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (شنبه 6 جولای)

تیاگو بله را به یونایتد گفت: تیاگو آلکانتارا هافبک تیم بارسلونا تصمیم گرفت با ترک این تیم راهی منچستریونایتد شود. دو باشگاه بر سر مبلغ این بازیکن به توافق رسیدند که 18 میلیون یورو می باشد.

دورتموند با شاختار برای جذب مخیتاریان به توافق رسید: باشگاه بروسیا دورتموند با شاختار دونتسک برای جذب هنریخ مخیتاریان به توافق رسید.

آبیدال در آستانه پیوستن به موناکو: اریک آبیدال مدافع چپ فصل گذشته بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی موناکو در آستانه پیسوتن به این باشگاه قرار دارد.

پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب ده روسی: باشگاه پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب دانیله ده روسی هافبک ملی پوش تیم رم می باشد و حتی آماده است برای جذب وی، مارکو وراتی را به عنوان بخشی از قرارداد به رم واگذار نماید.

والنسیا برای سولدادو 30 میلیون یورو می خواهد: باشگاه تاتنهام هاتسپر علاقه مند است برای جذب روبرتو سولدادو مهاجم ملی پوش والنسیا 20 میلیون یورو بپردازد، اما والنسیا برای فروش وی 30 میلیون یورو می خواهد.

ناپولی ماریو گومز را می خواهد: باشگاه ناپولی قصد دارد ماریو گومز مهاجم تیم بایرن مونیخ را جایگزین ادینسون کاوانی نماید. در این راه فیورنتینا رقیب ناپولی می باشد.

پاریسن ژرمن برای جذب کاوانی با ناپولی به توافق رسید: گزارش ها حاکی از این است که باشگاه پاریسن ژرمن برای جذب ادینسون کاوانی مهاجم ناپولی روز پنج شنبه با این باشگاه به توافق رسیده است.

لوانته علاقه مند به جذب چاماخ: باشگاه لوانته علاقه مند است مارونه چاماخ مهاجم مراکسی آرسنال را با مبلغ 1.2 میلیون یورو به خدمت گیرد.

موناکو علاقه مند به جذب سومر: پس از مطرح شدن نام هایی همچون مانداندا، والدس، روفیه و لاندرو، باشگاه موناکو علاقه مند است یان سومر دروازه بان تیم بازل سوییس را به خدمت گیرد.

مذاکرات چلسی با رودی: رودی دروازه بان تیم نورویچ سیتی در آستانه پیوستن به تیم چلسی به عنوان ذخیره پتر چک قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ