دوس سانتوس در راه مادرید
تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 10:28 | نویسنده : Amir

باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال جذب جیووانی دوس سانتوس، بازیکن مکزیکی مایورکا است.

دوس سانتوس در راه مادرید

چند باشگاه خواهان به خدمت گرفتن جیووانی دوس سانتوس هستند و احتمال این که این بازیکن جوان با اتلتیکو مادرید به توافق برسد، فراوان است.

ارزش این مهاجم جوان 6 میلیون یورو تخمین زده شده است. با توجه به سقوط مایورکا به لیگ دسته 2 اسپانیا، باشگاه های بزرگی می خواهند این مهاجم مکزیکی را به خدمت بگیرند. دوس سانتوس با وجود این که تیمش در فصل گذشته نتایج جالبی به دست نیاورد، اما نمایش خوبی در لالیگا داشت و در جام کنفدراسیون ها نیز خوب کار کرد. در حال حاضر محتمل ترین تیم برای به خدمت گرفتن دوس سانتوس، اتلتیکو مادرید است.

یورنزو سرا فرر، رئیس باشگاه مایورکا در گفتگو با آ.اس گفت: " حدود 7 تیم خواهان به خدمت گرفتن جیووانی هستند. بعضی از این تیم ها به صورت رسمی پیشنهاد خود را ارائه دادند اما جیووانی دوست ندارد به این تیم ها ملحق شود. لس آنجلس گالکسی، روبین کازان، زسکا مسکو، والنسیا، سویا، اتلتیکو مادرید و بتیس به دنبال جذب مهاجم مکزیکی تیم ما هستند. "

فرر با بیان این که قصد دارد قرارداد آلان هاتن، مدافع اسکاتلندی تیمش را تمدید کند، افزود: "‌ ما به دسته 2 سقوط کردیم اما برای هاتن تفاوتی ندارد که ما در کدام لیگ بازی می کنیم. ما به او پیشنهاد تمدید قرارداد خواهیم داد. "

جیووانی دوس سانتوس در فصل گذشته لالیگا 29 بازی انجام داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ