ژرمی تولالان به موناکو پیوست
تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 11:2 | نویسنده : Amir

ستاره فرانسوی به لیگ یک فرانسه بازگشت؛ چرا که کلودیو رانیری همچنان به دنبال تقویت قوای تیمش است.

http://u.goal.com/293700/293795_heroa.jpg

سران باشگاه موناکو پروسه به خدمت گرفتن ژرمی تولالان را تکمیل کردند و این بازیکن فرانسوی را از مالاگا به خدمت گرفتند.

موناکو که زیر نظر کلودیورانیری توپ می زند اخیرااز دسته 2فوتبال فرانسه به لیگ دسته یک این کشور راه یافته و در طول این مدت دمیتری ریبولوولف، رئیس این باشگاه مبالغ هنگفتی را برای خریدهای تابستانی تیمش هزینه کرده.

تولالان فرانسوی قراردادی 2 ساله را با این تیم امضا کرده که سال سوم آن به صورت مشروط است و بدین ترتیب به بازیکنانی مثل رادامل فالکائو، جیمز رودریگس و ژائو موتینیو اضافه شد تا به موناکو در مسیر رقابت با تیم های بزرگی مثل پاری سن ژرمن کمک کند.

در بیاینه منتشره در وب سایت باشگاه موناکو می خوانیم:« ژرمی تولالان، یک بازیکن میانی ملی پوش قراردادی 2 ساله را به امضا رساند که سال سوم این قرارداد نیز مشروط است. این بازیکن روز 8 جولای و در کنفرانسی خبری برای بازیکنان جدید معارفه می شود.»

وادیم واسیلیف، مدیر ورزشی موناکو هم در صحبت هایی گفت:« ما از به خدمت گرفتن ژرمی خوشحال هستیم. مهارت های او و تجربیات اروپایی و بین المللی اش، برای تیم ما در این فصل واقعا مهم است.»

انتقال این بازیکن 29 ساله به استاد لوئیس2 به معنای بازگشت مجدد او به لیگ یک فرانسه بعد از ترک المپیک لیون در دو سال پیش است.

این روزها صحبت هایی درمورد احتمال انتقال تولالان به اتلتیکومادرید به گوش می رسید. او در سال 2011 با قراردادی 10 میلیون یورویی به مالاگا پیوست و زیر نظر مانوئل پیگرینی عملکرد خوبی را به اجرا گذاشت.

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ