جريمه استقلال و بائو از سوي کميته انضباطي
تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 12:33 | نویسنده : Amir

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، آخرين راي هايش را در خصوص پرونده هاي موجود در اين کميته اعلام کرد.


آراي اعلام شده کميته انضباطي به شرح زير است:

استقلال سه ميليون تومان جريمه شد

بر اساس شکايت نصيرمقدري، يکي از عکاسان ورزشي از باشگاه استقلال مبني بر اينکه در جريان مسابقه تيم هاي استقلال تهران و راه آهن شهري در تاريخ 24 بهمن 91، از سوي برخي هواداران و ليدرهاي باشگاه استقلال مورد هتاکي واقع شده است، کميته انضباطي تشکيل پرونده داد. شاکي با اعلام اينکه مصاحبه هاي سرمربي استقلال و برده شدن نامش توسط اميرقلعه نويي باعث اين اتفاق شده است، جهت دفاع از حقوق خبرنگاران و عکاسان ورزشي در جهت جلوگيري از ارتکاب چنين حوادثي خواهان رسيدگي شد. کميته انضباطي بادعوت از نماينده يا نمايندگان باشگاه و عکاس ورزشي در تاريخ 14 بهمن 91 بررسي پرونده را آغاز کرد که نماينده باشگاه در اين جلسه حضور پيدا نکرد. در نهايت پس از بررسي پرونده کميته انضباطي با احراز تخلف و ضمن تذکر به امير قلعه نويي از وي خواست در طرح مسايلي در مصاحبه ها که باعث تحريک هواداران شود، باشگاه استقلال را به دليل فحاشي و اهانت به هواداران به خبرنگار و عکاس ورزشي به پرداخت سه ميليون تومان جريمه نقدي محکوم کرد. راي صادره قطعي است.

بائو توبيخ کتبي و 10 ميليون ريال جريمه شد

ميثم بائو بازيکن فصل گذشته استقلال در ارديبهشت 92 در يکي از خبرگزاري ها مصاحبه کرده و ادعاهايي خلاف واقع عليه کميته داوران فدراسيون فوتبال داشته که وي قرار شد مصاحبه اش را در آن خبرگزاري تکذيب کند و نتيجه را به کميته انضباطي اعلام دارد، که اين کار توسط بائو انجام نشد. به همين دليل ميثم بائو به توبيخ کتبي با درج در پرونده و پرداخت ده ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. کميته انضباطي اعلام مي کند که در خصوص اداعاهاي مطالبات سنوات گذشته ميثم بائو از باشگاه پرسپوليس که منتهي به صدور حکم شده است، مراتب جداگانه به اجراي احکام کميته انضباطي منعکس شده تا مورد پيگيري قرار گيرد. راي صادره قطعي است.

پرونده شکايت نفت از پرسپوليس مختومه شد

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره شکايت باشگاه نفت تهران از پرسپوليس مبني بر مذاکره غيرقانوني باشگاه پرسپوليس با يعقوب کريمي، راي خود را صادر کرد. به دليل اينکه باشگاه نفت تهران از پيگيري شکايتش انصراف داده است و مراتب را به کميته انضباطي منعکس کرده، هر چند باشگاه شاکي هزينه رسيدگي را واريز نکرده اما رسيدگي به پرونده را متوقف و آن را مختومه اعلام مي کند.

تذکر و هشدار به 15 کارگزار رسمي فيفا

بر اساس گزارشي که از سوي امور بين الملل فدراسيون فوتبال دريافت شده است تعداد 15 کارگزار رسمي نقل و انتقالات شامل محسن علي مددي، شروين طاهري، مهدي سرمدي، محمد زمان زماني، سيد عباس نبوي، محمدرضا مشهدي فراهاني، مهيا بختياري دولابي، الناز کلکتي، اميرعلي دولتشاهي، بابک اسماعيل زاده، مظاهر زورمند، محمد صادق عبداللهي نورعلي، رامين احمدي طباطبايي، عليرضا آقابابا ومحمود صالحيان از تمديد بيمه نامه خود که الزامات اعتبار مدرک کارگزاران است، خودداري کرده اند. بنابراين کميته انضباطي، مستندا به بخش اول بند يک ماده 33 آيين نامه کارگزاران بازيکنان فيفا، با تذکر و هشدار به اين 15 کارگزار اعلام مي کند که چنانچه ظرف مدت 7 روز نسبت به تمديد بيمه نامه خود و ارائه آن به فدراسيون فوتبال اقدام نکنند، با تنبيهاتي شامل جريمه نقدي حداقل 5000 فرانک سوئيس، تعليق مدرک، ابطال مدرک يا محروميت از حضور در هر گونه فعاليت مرتبط با فوتبال مواجه خواهند شد. راي صادره قطعي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ