در تراکتورسازي به فوتبال پايه توجه نمي شود
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 10:9 | نویسنده : Amir

مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي تبريز معتقد است که اين باشگاه در حال حاضر به فوتبال پايه اهميت چنداني نمي دهد.

کريم پاداش اصل در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام مطلب فوق گفت: از نظر من ايرادي که اکنون به باشگاه تراکتورسازي وارد است، توجه نکردن به فوتبال پايه است که البته شايد دليل اين مشکل، عدم هماهنگي با آموزش و پرورش باشد.

وي افزود: تراکتورسازي يک باشگاه بزرگ است که بايد روي تيم هاي پايه بيشتر سرمايه گذاري کند. در گذشته ما امکانات کافي براي اين کار مهم در اختيار نداشتيم اما با اين وجود بحث توجه به پايه را جدي گرفتيم و نتيجه خوبي هم به دست آمد.

پاداش اصل در اين خصوص اظهار داشت: زماني که من مدير عامل باشگاه تراکتورسازي بودم، اولين مدرسه فوتبال را تشکيل دادم و براي فرزندان کارکنان کارخانه تراکتورسازي کلاسهاي فوتبال را برپا کردم. در آن زمان ما در مدرسه فوتبال تراکتورسازي حدود 500 نفر بازيکن داشتيم.

وي ادامه داد: با کمترين امکانات کلاسهاي آموزش فوتبال را برگزار مي کرديم و با اينکه آن زمان امکانات امروزي را نداشتيم اما افرادي همچون آقايان حسن آذرنيا و رسول خطيبي را براي مربيگري در اين کلاسها انتخاب کرده بوديم.

مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي در خصوص حضور تيم تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد: صعود به رقابتهاي آسيايي اتفاق خوبي است که هيچ کس نمي تواند بگويد من اين کار را به تنهايي انجام دادم. چه مديرعامل، چه هوادار و بازيکن و مربي و ... همگي دست در دست يکديگر دادند و اين تيم را آسيايي کردند.

حضور تراکتور در آسيا را مي توان به فال نيک گرفت و من از صميم قلب اميدوارم که اين تيم پرطرفدار و محبوب در رقابتهاي ليگ برتر کشور و ليگ قهرمانان آسيا حضوري موفق داشته و باعث افتخار همه ما باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ